• Malinn81

Present åt 5 åring kille som har precis allt?

Hej har ett stort dilemma

Vår son fyller 5år o han har precis allt, som förälder vill man ju ge något fast ekonomin inte är den bästa när jag är föräldraledig

Han har ju allt jag kan komma på..

Cykel som passar, halvbrors knappt använda cykel storleken större..

Cykel/ pulkahjälm fick han

Tramptraktor o vagn

Trampbil finns det e ju vad utesaker jag kan komma på. Han e väldigt glad i att leka att hann jobbar, köra traktor med saker..

Inne har han gott om leksaker o maskiner e rena traktorfantasten. Pussel spel pärlor vattenförger o annat har han.

iPad ett fick han i fjor som skulle behövas bytas ut då den inte går att uppdatera till nyare så de flesta spel går inte at hämta hem

Känner mig så dålig som förälder, det är ett tag tills han fyller men eftersom det känns omöjligt sås vill jag va ute i tid så vi hinner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-22 11:54
    Upplevelser e de enda jag kan komma på.. Eltandbprste kanske..

• Svar på tråden Present åt 5 åring kille som har precis allt?
  • Filiplopp

Lego och eltandborste. Dvd-filmer. Kunna lyssna på musik i sitt rum.

• Tinnys

Sparkcykel, rollerblades, tv-spel, dator, lego, figurer typ star wars.

• Ellonbellon

Min brorson på fem (han blir sex) älskar något som heter något i stil med beyblades, det är tydligen the big thing. Kanske kan funka till din son?

• Fundersam02

Du skrev i din tilläggskommentar att du funderar på upplevelser och det är bäl mycket bättre än onödiga saker. 

Gå på bio och fika efteråt. Utflykt till ställen som är roliga för barn som t.ex. badhus med rutschkanor o.s.v.

• Filiplopp
    Ellonbellon skrev 2015-03-22 12:23:03 följande:

Min brorson på fem (han blir sex) älskar något som heter något i stil med beyblades, det är tydligen the big thing. Kanske kan funka till din son?

Inte lämpligt för en femåring.
  • Tilja

Kan du inte fråga honom vad han önskar sig så han får något han vill ha och kommer använda?

• Malinn81

Jo han e ju galen i lego. Köpte lite billigt på tradera o de älskar han så de kanske vi kan ordna :)

Han har ett rum men har alla sina saker vårt tv rum. Han brukar inte vilja va uppe på rummet o leka själv mer än när man e med eller i sovrummet bredvid o bäddar rent. Vi har en gammal spark cykel som min lillasyster hade. Själva bor vi på grusväg så vi har inte så mycket tillgång till asfalt. Vi har funderat på ett begagnat tv spel faktiskt. Det hade ju blivit bra present :) Tack för förslagen tar hemskt gärna emot fler förslag

• DJÄVULENS HÖGRA HAND

Cross, fyrhjuling, studsmatta, instrument... Allt som låter och förenat med livsfara är väl det som går hem hos de flesta vildar.

• Malinn81

Jo han säger ju så fort han ser reklam för leksaker även om det är för flickor att det vill jag ha. Känns som att leksaker köps o leks med för lite .

• Ärtan

Odlingsgrejer: litet drivhus (finns på bla Rusta), jord och fröer. Sockerärter växer snabbt och gillas av många. Kul att kunna skörda i sommar! Kanske spade och arbetshandskar för att plantera ute sen.

Svar på tråden Present åt 5 åring kille som har precis allt?