Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Hoppar in här
Testade svagt plus idag bim -2
Är 24 år gammal (25 i år)
Har två flickor 5,5 och 2,5 år gamla
Bf 30/11 :))
Hoppar in här
Testade svagt plus idag bim -2
Är 24 år gammal (25 i år)
Har två flickor 5,5 och 2,5 år gamla
Bf 30/11 :))
Åh vad bra att du startade den här tråden HCS! Jag är 27 år, inga barn sedan tidigare och har noll koll på det här med graviditet :) Plussade svagt i förrgår på bim och testade igår och idag, nästan lika svagt. Har inga symtom alls förutom uppblåst, och är väldigt orolig att det ska visa sig att det blir ett väldigt tidigt missfall efter hcg inte verkar stiga :( BF 29/11.
BF-lista
29/11 - HCS
29/11 - Mikaela90
29/11 - MelinaG
30/11 - Nimmi
Gjorde en BF-lista, hoppas ni tycker det är ok!
Kul att vi blir fler, Välkomna!
Har gått in i v. 5, 4+1 idag. Illamående på kvällarna och mornarna innan frukost men absolut värst på kvällarna! Och redan, känns lite jobbigt. Mådde väldigt illa med trean, lite med ettan och tvåan. Nu verkar det bli en repris på trean...
Hur mår ni? Dricker ni kaffe/har gjort? Slutat eller fortsätter dricka?
Jag dricker, men har dragit ner, redan innan äl denna månad. Brukar inte kunna dricka sen när illamåendet blir som värst runt v.7-11 men än så länge är jag sugen på kaffe...
Hej
Jag är så himla trött :/
Bokade tid för inskrivningen 13/4 :)) glad att det är gjort nu.
Vad kostar tidigt ultraljud i Göteborg någon som vet? Och vart man kan göra det?
Vad är det dom tittar på?
Tyvärr besök på akuten igår och ett MF har satt igång nu.
Så ett X i nov -14 och MF mars -15.
Kram till er alla!
Vill dela med mig en hemsk upplevelse som jag hade igår kväll.
Var hos mamma och skulle ta bussen hem på kvällen med barnen. Dotter gick in i bussen och jag var på väg in så stängde busschaffören dörrarna.
Jag började slå på dörren så chauffören skulle öppna men NEJ !!!!!
Min dotter var ensam i bussen. Chauffören bara körde iväg utan att säga att den inge var i trafik mer.
Lämnade min lilla i barnvagnen och började springa efter bussen. Sprang 200 meter minst innan den upptäckte min dotter ensam o bussen och bestämde säg för att stanna.
När jag kom fram jag skrik som en galning på busschauffören. Hade värsta hjärtklappningen.
Hade huvudet hjärtat på 3 olika ställen. Dotter på bussen, dotter vid hållplatsen och bebisen i magen.
Kommer aldrig glömma den dagen.
Min äldsta dotter grät av rädsla.
Busscauffören : jag såg inte din dotter fören hon grät och kom fram. Och hon påstod att hon var tvungen att köra i väg eftersom hon inte var i trafik. Fast jag slog på dörren. Och hon gjorde ingen annons. !!!!
Tänker ringa och anmäla men vet inte vart jag ska ringa. Bor i Göteborg .
Är det västtrafik man ringer ?!
En fråga : eftersom jag sprang mycket och stressade upp mig, kommer det att hända någonting med bebisen i magen. ?