Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Hej :)
Ååå blir galen, är hungrig hela tiden. Försöker äta frukt och dricker mjölk. Vad mer kan man äta ?
Hej :)
Ååå blir galen, är hungrig hela tiden. Försöker äta frukt och dricker mjölk. Vad mer kan man äta ?
Hej
På dagen kom det rosa slem på pappret, det vara ganska litet typ som en nagel.
Nu på kvällen kom det mycket hela pappret fullt rosa slem. Fortsätter komma.
Har inte ont
Vad kan det vara. Står på kö till 1177
Godmorgon
Inatt hade jag jätte ont i örat. Hade slut på alvedon så jag tog 1ipren. Ångrar mig har skuldkänslor.
Är det farligt snälla måste lugna ner mig. Har inte kunnat sova någonting sen jag läste, men det var försent hade tagit tabletten
Har ni börjat prata namn ännu? Eller det är tabu?
Här ligger iaf Lucas Elin o Sofie högst på listan :)
Oj vi har inte börjat fundera på namn, har dock några favoriter kvar från förra gången ;) men vi diskuterar om vi ska kolla könet el inte. Gjorde det med dottern, vilket var roligt men nu vill jag skippa de där :) men sambon vill gärna kolla =/ hur ställer ni er till det?
Jag mår också illa, spyr lite dådå
Skit jobbigt :/
Hej hur mår ni?
Jag har illamående som är skit jobbig. Men spyr inte som tur.
Fick sea band av svägerskan mot illamåendet.
Någon som vet var den ska sitta exakt ?!
A förresten förstår mig inte på vecko räknaren
Blir det vecka 7 eller 8 imorgon ?!
Uppdatering :)
Ska på tidigt ultraljud 8/5, längtar. Hade bokat privat men min barnmorska sa att dom själva kan kolla så bokade tid hos sig själv.
Vi har haft sex 2 gånger sen plusset. Ingen lust alls.
Mår illa bara på morgonen. Som tur.
Är i vecka 10 (9+6)
Hej
Ska på ultraljud på fredag är i vecka 10+3 då. Vad är det som kollar på?
Mvc idag...mest bara information :-/ ska dit igen den 5/6 för att lyssna på hjärtat. Känner mig totalt ogravid sen bokade vi rul den 2/7 såå långt till dess -.- och sen en Mvc tillfälle till den 14/8. Hoppas magen eller rörelser kommer SNART!!
Träffade min barnmorska under veckan. Hade vägning igen, och hon tycker att jag ökar upp i vikt för snabbt. Vid inskrivning vägde jag 61, och nu 63.
Bokade tid till dietist.
Försöker äta så nyttigt som möjlig förstår inte allt hur jag kan lägga på mig kilon.
Hon vill även att jag bara går upp 10 kilo Max
Ni som har gjort kub testet hur gick betalningen till? Betalar man på plats eller får man faktura
Hej det var ett tag sedan Jag skrev här :)) har fyllt upp mes barnen hinner knappt sitta.
Är i vecka 13+1 :) känns som att det går fort
Lite uppdatering
Var på ultraljud för en vecka sedan. Bebisen såg bra ut vi såg hjärtat slå men fick inte lyssna.
Har gått upp 1,7 kilo redan vilket min barnmorska tycker är mycket. Ska till dietist 10/6
Längtar även till Rul, vill börja handla kläder och andra grejer.