Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Hej jag hoppar gärna in här om allt går som det ska så ska vi få vårat förta barn den 28/11-15.
Hej jag hoppar gärna in här om allt går som det ska så ska vi få vårat förta barn den 28/11-15.
Någon mer än jag som tagit fler tester fast de visat positivt bara för att se att fortfarande stämmer nån dag senare? Får typ panik när man känner mensvärk att de är kört
Jag har tagit två tester men kommer säkert vara nojjig om några veckor ytterligare. Med första barnet tog jag ett test i vecka 10 ha ha. Försök slappna av och njuta så länge du mår bra.
Jag har totalt tagit fyra positiva, så ja, det finns fler som är knäppa :)
Tog ett test i helgen en vecka efter bim och det var starkare. Dock trodde jag att det skulle vara starkare än vad det var och blev såklart lite nojjig!
Har mått illa till och från under ca 2-3 veckor men nu kom kräket. Trodde jag skulle komma undan då jag typ va symtom fri i flera dagar men nu kom de tillbaka 10 gånger värre än innan och nu funkar inte mina åksjukearmband längre. Tips på att få i sig och behålla de tillskott man behöver ta under graviditeten?
Lergigan comp har funkat för mig. Rena befrielsen att ta dom!
Jag såg också att det stod så på postafen men inte på mina Lergigan comp och jag frågade läkaren när jag bad om nya nu och hon sa att det var ingen fara klart jag skulle ta lergigan om jag mådde illa..
Hoppas det funkar för dig!
Spenderat hela natten på toa. Fick inte behålla det minsta lilla så fick bli en tur in till gyn- akuten efter ett samtal med 1177. Var som tur var inte uttorkad så slapp dropp. Men nu sitter jag på vårdcentralen och ska se om jag kan få något annat än postafen som kan hjälpa mig. Ibland år man tanken varför gör jag så här mot mig själv, nu orkar jag inte mer. Men sen kommer man på anledningen och står ut och hoppas på lite sömn. Någon annan som sitter i samma sits?
Okej, ni som tagit Lergigan vid illamående vad hade ni för symtom? Hjälpte det? Hur mycket tog ni och hur stort mellanrum mellan tabletterna?
Jag har fått Lergigan och har nu tagit min första och hoppas på att de ska hjälpa. Enligt läkarn får jag ta upp till 3st per dag men hoppas de ska räcka med 2. Hoppas verkligen att jag ska slippa spyorna det är värst på kvällen/morgonen så nu hoppas jag verkligen att de ska funka och få behålla de jag fått i mig. Hoppas jag tillhör skalan de funkar fin fint för. Hört att man kan få ont kroppen och få bakas känsla i början men att det går över.
Jag tar 3-4 om dagen. Brukar ta dem tillsammans strax innan måltid för att lättare få i mig maten. Kräks fortfarande men inte lika ofta. Känner igen dina tankar om "varför gör jag det här mot mig själv", det är riktigt tufft att ta sig igenom. Vi får försöka tänka att detta är en så oerhört liten del av våra liv och att det sedan mynnar ut i något fantastiskt.