• MelinaG

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

MissPin skrev 2015-04-03 20:26:07 följande:

Jag har bokat tid för ultraljud den 27 april. Inskrivning den 19 maj. Längtar tills ultraljudet och hoppas så att det finns nån som lever den här gången! Sen ska jag bara njuta!

Ska ni andra på något ultraljud innan rul? Någon som ska göra kub?

Har bokat ultraljud på onsdag (privat). 6+3, så hoppas att man kan se hjärtat slå då?
  • MelinaG
    NatalieWB skrev 2015-04-04 15:52:14 följande:
    privat ? hm kostar det något då? visste inte ens att man kunde gå privat Hjärta
    BF 2015-10-28
    Dit jag ska på onsdag kostar det 500kr, men har hört att det kan kosta allt från 300-1000kr för ett tidigt ultraljud privat.
  • MelinaG
    Nimmi skrev 2015-04-04 21:13:17 följande:
    Tack för ditt svar <3

Pratade med 1177 nu. Sköterskan sa att jag inte behövde oroa mig. Det kan vara vanligt

Ifall Jah får feber och ont i magen då ska jag åka in.

Hoppas hoppas det får över
    Åh, skönt att höra att det inte var något farligt :)
  • MelinaG
    miela33 skrev 2015-04-06 11:28:27 följande:

Har ni börjat prata namn ännu? Eller det är tabu?

Här ligger iaf Lucas Elin o Sofie högst på listan :)

Blir det en flicka så blir det nog Melina (jag heter alltså inte så, haha) och blir det en kille så Alexander (även om min man hellre propsar på Andreas). Men det hinner nog ändra sig flera gånger innan det är dags.
  • MelinaG

Jag måste bara dela med mig, för jag är så glad att jag nästan spricker, hoppas att det är okej. Var på privat tidigt VUL idag och vi fick se ett litet hjärta slå! Var 6+3 men blev flyttad till 6+1.

• MelinaG

Berättade för min chef idag då jag har varit hemma både igår och idag på grund av att jag mått skit och hon blev inte jätteglad direkt...

• MelinaG
    Denisevictoria skrev 2015-04-11 19:52:41 följande:

[quote=75145139][quote-nick]Thegiirl skrev 2015-04-11 19:46:25 följande:[/quote-nick]Asså jävla skit hår! Har fått duscha o tvätta håret varje dag denna veckan o endå e det fett. Så vart de inte förra graviditeten :-/ någon mer?[/

Känner igen mig till 110%

Känns j*kligt ofräscht. Sen har jag fått både fet hy, finnar samt pormaskar i hela ansiktet. Härligt.

Precis samma här, känns otroligt ofräscht :(
  • MelinaG
    Miaomiao skrev 2015-04-13 13:04:22 följande:

hej tjejer! Nu har jag äntligen varit på VUL och sett ett litet hjärta som slog! Vilken lättnad, helt underbart. Ska på inskrivning nu om 10 min. 

Vad härligt! Supergrattis!
  • MelinaG
    MissPin skrev 2015-04-15 14:24:34 följande:

Dödstrött, orkar ingenting!

Känner precis samma. Försöker jobba på, men varje dag vid ca 15 så går all luft ur mig och jag känner att jag knappt klarar av att tänka...
Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!