Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Svårt att veta, den är så odefenierbar! Svamp, brukar inte det klia också?
Svårt att veta, den är så odefenierbar! Svamp, brukar inte det klia också?
Kanske off topic, men min stora har fått vattkoppor och jag är jätteglad att hon fick det nu och inte om ett år när hon kan smitta sitt väntade lillasyskon!
Jag har rätt mycket övervikt och det mesta sitter tyvärr på magen.... :/ Så det dröjer ett bra tag innan det syns på mig, när jag väntade sonen blev "fläskmagen" lite rundare i formen som en gravidmage runt vecka 20-25, däremot känner jag redan nu (12+3) hur byxor, framför allt de nya överdragsbyxorna på jobbet som satt bra innan graviditeten, spänner över magen och att magen är lite i vägen när jag ska böja mig ner och hjälpa sonen att knäppa skorna och sånt där.... Hoppas det blir en rund kula snart och inte bara fläsk ????
I sommar får det bli tunikor/klänningar och leggings, brukar inte ha sånt eftersom magen framhävs så jag ser höggravid ut utan att jag är det, men i sommar är jag ju i den tiden av graviditeten då det börjat bli en riktig gravidmage så då ska jag njuta av mjuka sköna bekväma tunikor och klänningar! :)
Jag får tacka för mig då jag till 98 % är säker på missfall känner att jag får lämna denna underbara gruppen. Hoppas ni alla får underbara bebisar <3
Känner mig orolig. Legat på soffan i flera timmar, men det spänner och drar ändå i livmodern. Med första barnet så hade jag sammandragningar från vecka 16, så har tänkt att det kommer komma tidigt den här gången. Men nu känns det spänt hela tiden, sammandragningar brukar ju komma och gå, så det här är kanske något annat. Obehagligt iaf!
Behöver kissa hela tiden med, känns inte som att jag får ut allt när jag kissar. Har tänkt att det kanske kan tyda på urinvägsinfektion. Men med urinprovet man lämnar på mvc så kollar dom väl det?
Hej tjejer. Jag har nästan helt slutat blöda efter mitt misstänkta missfall. vilket i sig är (vad jag hört) väldigt konstigt. Alla jag pratat med säger att man vid ett missfall ska ha ont, blöda Mycket och få massa klumpar och att man blöder länge efteråt, flera veckor. Men jag små blödde tisdag-onsdag, sen började lite små klumpar o lite dov smärta på onsdagskvällen. åkte in men dom skickade hem mig som sagt då jag " inte blödde tillräckligt" för ett missfall =/ och torsdag efter middag kom en större klump ( 7x3 cm ) vart efter jag nästintill helt sluta blöda. och sedan dess bara minskat o nu typ inget. Vågar inget hoppas men blir endå lite fundersam och lite orolig varför jag annars skulle blött så mycket... Tvillingar där ena tvillingen inte klarat sig ? Vad tycker och tror ni tjejer? behöver råd att klara tiden som e kvar till måndag kl 2!
Tyvärr missfall blir 2 lugnare månader nu med flytt,midsommarfirande o kalas innan vi försöker igen.
Önskar all lycka till er alla <3
Det är gammalt blod, så inget färskt än i alla fall. Vi hade sex första gången den här graviditeten i förrgår, kanske kan va blod från det? Åh jag vägrar få missfall! Ska till barnmorskan klockan 9 imorgon, något måste hon ju göra åt min oro!