• MissPin

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Vi kollade könet med sonen, så den här gången har jag tänkt att vi inte ska kolla. Men min sambo vill gärna veta, så vi har inte bestämt hur vi ska göra. Vi får se :)

• MissPin
    Miaomiao skrev 2015-04-08 14:26:16 följande:

6+6 här idag. VUL och inskrivning på måndag. Försöker inte tänkte på det, men det är inte lätt. Får jag positivt besked på VUL så berättar jag för mina föräldrar.

Hoppas det går bra! Vi ska med berätta efter ultraljud om allt ser bra ut. Vill bara lägga mig och sova och vakna upp den 27 april, då har vi en läkartid.
  • MissPin
    MelinaG skrev 2015-04-08 20:54:46 följande:

Jag måste bara dela med mig, för jag är så glad att jag nästan spricker, hoppas att det är okej. Var på privat tidigt VUL idag och vi fick se ett litet hjärta slå! Var 6+3 men blev flyttad till 6+1. phpRMkv3245019.jpg

Åh det måste kännas underbart! Så mysigt :)
  • MissPin

Idag har jag faktiskt mått bra. Har varit igång hela dagen utan problem, har inte ätit speciellt mycket och har ändå inte mått illa. Har varit orolig hela dagen pga detta, har tänkt att kanske har graviditeten stannat. Men nu på kvällen så har jag mycket molande värk och mår pyton.

Jag gnäller när jag mår dåligt och gnäller när jag mår bra.. Haha.

• MissPin

Inatt drömde jag att bebisen låg i en snäcka, och den här snäckan kunde jag se och känna utanpå magen. Haha. Jag var så glad för att man kunde se var bebisen låg, en hård snäcka stack ut en bit under naveln. Så konstiga drömmar.

• MissPin
    Miaomiao skrev 2015-04-13 13:04:22 följande:

hej tjejer! Nu har jag äntligen varit på VUL och sett ett litet hjärta som slog! Vilken lättnad, helt underbart. Ska på inskrivning nu om 10 min. 

Härligt! :)
  • MissPin
    Knoppen234 skrev 2015-04-16 16:13:23 följande:

Nu förstår jag er som sett hjärtat slå. Vilken känsla! Det var inte planerat utan var in till läkaren för att prata om mitt illamående och en sjukskrivning. Helt plötsligt frågar läkaren om jag vill göra ett ultraljud och självklart sa jag ja. Men visste inte att man kunde se de i v7+5 men jo där såg man en tydligt pickande liten sak ? sen slog han på ljudet och jag fick höra hjärtat slå. Nu kan jag nog stå ut hur länge som helst med det här illamåendet! Den känslan att få se att de verkligen finns en liten där inne och hjärtat slår för fulla muggar nu blev allt så verkligt jag är inte magsjuk jag är gravid ? tyvärr var inte sambon med men vi visste inte att de skulle göra ett ultraljud. Men han blev glad när jag ringde han på jobbet och berättade.

Vad härligt! Längtar till mitt ultraljud. Går bara och väntar på att det ska bli den 27 så jag kan slappna av sen.
  • MissPin
    HCS skrev 2015-04-18 20:28:55 följande:

Hej! Hoppar tillbaka hit igen om det är ok(är ju trots allt jag som är ts smile1.gif )

Fick detta idag, helt chockad! Fattar inte, trodde jag skulle ha ägglossning i veckan som var, men den kom aldrig äl testen bara ökade i styrka och inga symtom på äl istället har jag dragits med illamående på kvällarna sen i tisdags och ömma bröst. Vet dock ej när jag hade äl, testade blankt igen den 8/4 på morgonurin med cb plus så ny graviditet borde det ju vara.. ?

Någon med en teori??

Grattis! Underbart att det tog sig så snabbt igen! :)
  • MissPin
    HCS skrev 2015-04-20 10:04:50 följande:

Tack snälla ni! Solig

Detta fick jag i morse, inte kan väl hcg öka igen efter man testat blankt efter mf?? Testade även blankt på äl-test i några dagar innen dom började öka igen, efter ytterligare en vecka började gravtesten ge utlsag igen...

Har du testat blankt innan så är du nog gravid igen. :) jag ser helt klart två streck!
Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!