Inlägg från: emeliienicole |Visa alla inlägg
  • emeliienicole

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Töntig inställning han har..som du själv sa så har vi tjejer inget hår på klitoris, om han inte rakar sig så finns det ju hår längst ner på kuken om man säger så? Alltså, om du tittar när du suger av honom så ser du ju håret...samt att han har antagligen då hår på hela pungen?? Det blir ju svettigt och kan börja lukta. Tycker att om han kräver att du ska raka dig för att få oralsex så ska han göra detsamma, sluta ge honom det tills han inser att det han säger är löjligt. 
    Det kan inte vara så att han inte gillar att slicka tjejer? Han kanske tycker att själva slickandet är äckligt men inte vågar säga det??

• emeliienicole
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-25 10:51:49 följande:
    Precis, han är helt vildvuxen (vilket INTE jag är). Jag får ju hår i munnen när jag slickar honom på pungen liksom.. Alltså, han säger ju att han skulle göra det annars, men jag vet inte.. isf är det väl konstigt att skylla på håret..? Om jag skulle raka mig då..då skulle han ju inte kunna skylla på det längre..
    Testa att raka dig en gång och fråga sen om han kan slicka dig, har han någon bortförklaring då så vet man ju att han bara inte gillar att slicka helt enkelt...Men som sagt, man ska ju tillfredsställa varandra och jag tycker ju att man får göra lite som den andra vill trots att man själv kanske inte tycker om det så mycket, man får ju mötas på mitten ifrån båda parterna. Usch, tycker annars att du ska sluta ge honom oralsex då han inte förtjänar det, han ska då inte bara få njuta! Ni ska ha det minst lika skönt båda två annars är det ju ingen mening att ha sex med varandra... :o
  • emeliienicole
    Anonym (Stört) skrev 2015-03-25 14:34:25 följande:

Men herre gud, är folk helt störda eller? Hade det varit en tjej som inte velat suga av nån anledning hade folk klagat på att killen var ett svin som ändå ville bli avsugen. TS kille har all rätt i hela världen att inte vilja slicka, lika mycket som tjejer har all rätt i världen att säga nej till saker de inte vill göra. Vill TS inte raka sig så får TS finna sig i att inte bli slickad. Man kan inte tvinga NÅN att göra sexuella saker som denne inte vill.

Självklart kan man aldrig tvinga någon men i detta fallet så verkar ju killen vara extremt korkad, han "begär" att hon ska suga av honom så han får det skönt medans han vägrar att slicka henne. Hon håller håret kortklippt, hon sköter det så att hon luktar gott medans han kommer hem efter en svettig jobbdag och begär att hon ska suga av honom när han inte på något sätt går med på att slicka henne trots att hon är betydligt fräschare? För att han anser att det blir hårigt i munnen och att det är äckligt? Och att han själv vägrar att raka sig? Nä, en extremt löjlig kille det där må jag säga, har aldrig hört något liknande. 
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig