• Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • Anonym (mohawke)

Vad använder du för rakhyvel?

Engångs rakhyvlar är big no no där nere för då blir det irriterat.

Samt rakar du dig torr eller blöt?

Torrt skinn blir lättare irriterat

• Anonym (Pappa31)

En riktig man slickar sin kvinna. Punkt.

• Anonym (tofsen)
    Anonym (mohawke) skrev 2015-03-25 10:28:04 följande:

Vad använder du för rakhyvel?

Engångs rakhyvlar är big no no där nere för då blir det irriterat.

Samt rakar du dig torr eller blöt?

Torrt skinn blir lättare irriterat

Provat diverse. Alltid blöt, smörjt med olja osv. Även om jag kan få huden mindre irriterad så får jag svamp. ALLTID. Vara hårlös är för mig inget alternativ.
  • Anonym (tofsen)
    Anonym (Pappa31) skrev 2015-03-25 10:30:36 följande:

En riktig man slickar sin kvinna. Punkt.

Kan också känna lite så faktiskt. Hade varit skillnad om han av nån anledning avskydde att ge oralsex. Men när det bara handlar om att stå ut med lite hår tycker jag allt det är lite löjligt. Jag tycker inte alltid det är jättejättekul att suga honom, men jag vet att han älskar det så jag gör det gärna även om det inte är det roligaste jag vet.
  • Anonym (Pappa31)

Sluta ge honom oralsex?

• Anonym (Man34)

Slickar man i håret så gör man fel.

Fånig inställning kan jag tycka, ytterst sällan jag har fått hår i munnen. 

• Anonym (I see)

Jag är kvinne men förstår din man på sätt och vis, att det stör HONOM med hår. Dock tycker jag att han kan göra det skönt för dig utan att det ger honom så mycket njutning. Men kan du inte raka bara runt klittan? Ovanför och på sidorna liksom? Behöver ju inte raka runt slidöppningen osv.

• emeliienicole

Töntig inställning han har..som du själv sa så har vi tjejer inget hår på klitoris, om han inte rakar sig så finns det ju hår längst ner på kuken om man säger så? Alltså, om du tittar när du suger av honom så ser du ju håret...samt att han har antagligen då hår på hela pungen?? Det blir ju svettigt och kan börja lukta. Tycker att om han kräver att du ska raka dig för att få oralsex så ska han göra detsamma, sluta ge honom det tills han inser att det han säger är löjligt. 
    Det kan inte vara så att han inte gillar att slicka tjejer? Han kanske tycker att själva slickandet är äckligt men inte vågar säga det??

• Anonym (tofsen)
    Anonym (I see) skrev 2015-03-25 10:43:50 följande:

Jag är kvinne men förstår din man på sätt och vis, att det stör HONOM med hår. Dock tycker jag att han kan göra det skönt för dig utan att det ger honom så mycket njutning. Men kan du inte raka bara runt klittan? Ovanför och på sidorna liksom? Behöver ju inte raka runt slidöppningen osv.

Jag har ju inget hår runt klittan.. slickar han där jag vill att han ska slicka så kommer han omöjligt få hår i munnen. Kanske att det sticker honom lite i ansiktet ovanför.. men det skulle det ju göra även om jag hade sk "landningsbana" eller liknande.. Han vägrar ju ens prova. Tror att om han skulle prova skulle han se att han faktiskt inte får det i munnen... Ja, jag vet inte..tycker det är tråkigt iaf :(
  • AAke

en hårig fitta är ju inte lika rolig att slicka men det går ju.(hår kan man ju även få i maten utan att det är jordens undergång)
    men du skriver att du inte är helt vildvuxen och då bör det inte vara något problem.

jag är ingen förespråkare för "sexstrejk" men det låter ju som att du bör sluta att suga honom, framförallt om han själv är helt orakad...

Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig