Inlägg från: Anonym (tofsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • Anonym (tofsen)
    Anonym (mohawke) skrev 2015-03-25 10:28:04 följande:

Vad använder du för rakhyvel?

Engångs rakhyvlar är big no no där nere för då blir det irriterat.

Samt rakar du dig torr eller blöt?

Torrt skinn blir lättare irriterat

Provat diverse. Alltid blöt, smörjt med olja osv. Även om jag kan få huden mindre irriterad så får jag svamp. ALLTID. Vara hårlös är för mig inget alternativ.
  • Anonym (tofsen)
    Anonym (Pappa31) skrev 2015-03-25 10:30:36 följande:

En riktig man slickar sin kvinna. Punkt.

Kan också känna lite så faktiskt. Hade varit skillnad om han av nån anledning avskydde att ge oralsex. Men när det bara handlar om att stå ut med lite hår tycker jag allt det är lite löjligt. Jag tycker inte alltid det är jättejättekul att suga honom, men jag vet att han älskar det så jag gör det gärna även om det inte är det roligaste jag vet.
  • Anonym (tofsen)
    Anonym (I see) skrev 2015-03-25 10:43:50 följande:

Jag är kvinne men förstår din man på sätt och vis, att det stör HONOM med hår. Dock tycker jag att han kan göra det skönt för dig utan att det ger honom så mycket njutning. Men kan du inte raka bara runt klittan? Ovanför och på sidorna liksom? Behöver ju inte raka runt slidöppningen osv.

Jag har ju inget hår runt klittan.. slickar han där jag vill att han ska slicka så kommer han omöjligt få hår i munnen. Kanske att det sticker honom lite i ansiktet ovanför.. men det skulle det ju göra även om jag hade sk "landningsbana" eller liknande.. Han vägrar ju ens prova. Tror att om han skulle prova skulle han se att han faktiskt inte får det i munnen... Ja, jag vet inte..tycker det är tråkigt iaf :(
  • Anonym (tofsen)
    emeliienicole skrev 2015-03-25 10:47:11 följande:

Töntig inställning han har..som du själv sa så har vi tjejer inget hår på klitoris, om han inte rakar sig så finns det ju hår längst ner på kuken om man säger så? Alltså, om du tittar när du suger av honom så ser du ju håret...samt att han har antagligen då hår på hela pungen?? Det blir ju svettigt och kan börja lukta. Tycker att om han kräver att du ska raka dig för att få oralsex så ska han göra detsamma, sluta ge honom det tills han inser att det han säger är löjligt. 
    Det kan inte vara så att han inte gillar att slicka tjejer? Han kanske tycker att själva slickandet är äckligt men inte vågar säga det??

Precis, han är helt vildvuxen (vilket INTE jag är). Jag får ju hår i munnen när jag slickar honom på pungen liksom.. Alltså, han säger ju att han skulle göra det annars, men jag vet inte.. isf är det väl konstigt att skylla på håret..? Om jag skulle raka mig då..då skulle han ju inte kunna skylla på det längre..
  • Anonym (tofsen)
    emeliienicole skrev 2015-03-25 10:59:27 följande:
    Testa att raka dig en gång och fråga sen om han kan slicka dig, har han någon bortförklaring då så vet man ju att han bara inte gillar att slicka helt enkelt...Men som sagt, man ska ju tillfredsställa varandra och jag tycker ju att man får göra lite som den andra vill trots att man själv kanske inte tycker om det så mycket, man får ju mötas på mitten ifrån båda parterna. Usch, tycker annars att du ska sluta ge honom oralsex då han inte förtjänar det, han ska då inte bara få njuta! Ni ska ha det minst lika skönt båda två annars är det ju ingen mening att ha sex med varandra... :o
    Håller med, det handlar om att få varandra att njuta (så länge man inte gör nåt som gör ont etc såklart). Han smakar minsann inte så gott alltid efter en lång dag instängd i jobbyxor, men det kan jag ta. Jag går ju igång på hur han njuter..önskar han kunde göra detsamma för mig.
  • Anonym (tofsen)
    MrFlex skrev 2015-03-25 11:07:03 följande:

Vilken mupp! I ren princip tycker jag inte att du ska behöva raka dig. Har du berättat för honom vilka problem du får?

Är han inte villig att göra dig till viljes för en sådan skitsak som lite hår så blir jag väldigt tveksam till hans inställning till ert sexliv.

I ren protest vill jag slicka dig till orgasm, spela in det på film och skicka den till din snubbe:) Blir så sur när någon är så egoistisk i ett förhållande.

Tycker inte heller att jag ska behöva raka mig. Jag vill inte behöva stå ut med klåda och svamp bara för att få det lite skönt :( Han vet om besvären.

Det är kortklippt och fint, fräscht och luktar gott..och som jag skrivit tidigare, det är inget hår på klitoris!

Haha.. det vore nåt det :P
  • Anonym (tofsen)
    LoLs pappa skrev 2015-03-25 11:33:04 följande:

Fraggel!
    Om du håller det kortklippt och fräscht så är det ju super.
    Verkar vara en ung självisk kille som ej har empati för dina efterföljder.
    Jag menar du verkar ju vilja men kan ej pga att du får problem.
    Han måste ju acceptera att du får fysiska efterföljder som han oxå får lida av isf.
    Han blir ju lidande när du har svampinfektion oxå.

Synd att du får svamp, ett ex körde med Weet hårborttagningsvätska för hon fick eksem när hon rakade, det fungerade kannon.
    Men hon fick ju ej svamp.

Hoppas du hittar en väg framåt, men tror nog att det enda sättet är att hitta en kille som accepterar dig.

Ung och ung.. han har passerat 35. Ja, hade jag inte fått några problem av att raka/ta bort håret på annat sätt så hade jag absolut gjort det..
  • Anonym (tofsen)
    Anonym (I see) skrev 2015-03-25 12:50:41 följande:
    Men hur kan du INTE ha hår runt klittan om du inte är rakad?? Detta är en vanlig internetbild på googlesök "pussy hair". Jag ser ut typ så fast med synligare läppar. Om jag bara ansar så är det SJÄLVKLART hår runt klittan! Och det lär ju kittla som fan kan jag tro...
    Särar man på blygdläpparna så är det en bit till håret kring klitoris..iaf på mig. Där jag vill ha en tunga finns iaf inget hår.. Men vi är väl olika skapta kanske :)
  • Anonym (tofsen)
    Anonym (Haft samma...) skrev 2015-03-25 15:05:46 följande:

HUR rakar du dig när du rakar underlivet? Jag hade också stora problem med svamp förut men är hårfobiker så jag ville verkligen inte sluta raka mig. Så jag testade att typ hålla ihop benen och raka venusberget och så långt ner jag kommer åt medan jag fortfarande håller ihop benen. På så vis så rakar man där huden är lite tåligare och inte på slemhinnorna. Brukar ta bikinilinjen längst ut på blygdläpparna men inte mer än så. På så vis är jag alltid rakad men påverkar inte slemhinnorna nåt och numer är svampinfektionerna ett minne blott :) Vet ju inte om det funkar för dig men kan vara ett tips iaf! Ett annat hett tips om man är känslig är att alltid smörja in underlivet med vaselin eller olivolja innan man hoppar in i duschen, då får man en skyddande hinna så vattnet inte torkar ut slemhinnorna på samma sätt.

Jag har provat allt möjligt innan. Rakat med olja, raklödder, medhårs, mothårs, provat vax vid något tillfälle och hårborttagningskräm. Provat efter raknings-gel, aloe vera-gel osv.. Tvättar mig enbart med olja där nere, och den smörjer jag in innan jag spolar med vatten. Mitt underliv vill helt enkelt ha hår.. verkar inte finnas mycket jag kan göra åt det..
  • Anonym (tofsen)

Lite blandade svar här. Jag har aldrig tjatat på honom att han ska göra något han inte vill, även om jag faktiskt tycker det är lite fjantigt av en vuxen man att tycka det är så obehagligt med hårväxt på en kvinna. Ibland suger jag honom i 40 min trots att jag själv tröttnar efter 10, trots att han ibland smakar lite kiss eller jobb-svett. Det kan jag ta liksom.. jag vill ju att han ska ha det skönt. Önskar att den tanken var ömsesidig. Och som sagt, hade jag inte fått besvär av rakning så hade jag kunnat göra det, inga problem. Rakar jag och får svamp så blir det ju inget sex öht, inte så kul när det kliar och svider där nere.

Nej, man kan inte tvinga nån att göra nåt den inte vill. Så eftersom jag vill ha ett friskt underliv får jag väl helt enkelt vänja mig vid att aldrig få bli slickad antar jag. Trivs ju så bra med honom i övrigt..

• Anonym (tofsen)
    Flygfotogen skrev 2015-03-25 18:15:15 följande:

Vad har du material i trosorna? Använder du trosskydd?

Bomullstrosor. Aldrig trosskydd, och bara tygbindor och menskopp vid mens.
  • Anonym (tofsen)
    Frökenfrykena skrev 2015-03-25 23:08:56 följande:

Hoppas du (TS)
    Nummer 1: inte bryr dig om alla puckon som skriver elaka svar på FL
    Nummer 2: gör en bedömning om han är värd att behålla trots sin barnsliga inställning till lite hår. Självklart får man ha preferenser men om någon man älskar säger att man "lider" av en sak så måste man ha sympati för det annars är det något som saknas innanför pannbenet.
    Nummer 3: Oavsett om du hade velat raka dig eller inte så finns det massor av män som älskar fittor med hår, jag har haft buske i flera år och haft ett antal män som älskar det!

Tack :)
  • Anonym (tofsen)
    MammAmma skrev 2015-03-26 10:39:41 följande:
    Skönt att det funkar för dig! För mig funkar inget av det eftersom mitt underliv helt enkelt inte gillar att vara hårlöst för det blir för tätt mellan huden och trosorna. Om TS har samma problem vet jag ju förstås inte.
    Samma här. Har provat vaxning och hårborttagningskräm innan. Sen beslöt jag mig för att låta det vara, och klippa det kort istället. Tidigare partners har gladeligen slickat ändå..
  • Anonym (tofsen)

Till er som skriver att hår där nere är äckligt, hur resonerar ni? Något som finns naturligt på kroppen, som är där för att skydda och lufta? Hur kan ett friskt, rent underliv vara "äckligt"? Enligt mig är jag betydligt mer "äcklig" med klåda och utslag där nere..hade då inte velat slicka mig själv då precis...

• Anonym (tofsen)

Detta är lite svårt. Jag håller egentligen med er allihop (förutom ni som menar att det är "äckligt med hår Flört).

Oralsex är ingen rättighet. Man ska inte göra något man inte vill. Man kan inte, och bör inte, tjata eller köra utpressning när det kommer till sex.

Å andra sidan.. kan jag tycka det är fjantigt av honom. Det handlar om lite hår (som dessutom är välfriserat). Det handlar inte om nånting som gör ont. Jag kan tycka att en man som närmar sig 40 skulle klara av att råka få några hårstrån som kittlar honom i ansiktet. Han vet att det är det bästa jag vet och att det ger de starkaste orgasmerna för mig. Då är det tråkigt att han inte kan tänka sig att göra det för mig.

Men jag antar att det är upp till mig. Eftersom det inte funkar att vara hårlös, och han inte vill slicka (om det nu verkligen är håret det beror på..), så får jag väl vänja mig vid ett liv utan oralsex, eller välja en annan partner.. :/

Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig