Inlägg från: LoLs pappa |Visa alla inlägg
  • LoLs pappa

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Fraggel!
    Om du håller det kortklippt och fräscht så är det ju super.
    Verkar vara en ung självisk kille som ej har empati för dina efterföljder.
    Jag menar du verkar ju vilja men kan ej pga att du får problem.
    Han måste ju acceptera att du får fysiska efterföljder som han oxå får lida av isf.
    Han blir ju lidande när du har svampinfektion oxå.

Synd att du får svamp, ett ex körde med Weet hårborttagningsvätska för hon fick eksem när hon rakade, det fungerade kannon.
    Men hon fick ju ej svamp.

Hoppas du hittar en väg framåt, men tror nog att det enda sättet är att hitta en kille som accepterar dig.

• LoLs pappa
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-25 11:46:03 följande:
    Ung och ung.. han har passerat 35. Ja, hade jag inte fått några problem av att raka/ta bort håret på annat sätt så hade jag absolut gjort det..

Trodde under 25...
    Vid 35 så trodde jag man var mognare än så.
    Om du älskar det och han dig så "borde han kunna stå ut".
    Du är ju ej jätteförtjust i att suga, men gör det ändå.
    Man skall ej göra ngt man absolut ej vill i sexsammanhang.
    Men ibland får man "offra sig" för den man gillar, om det gör det lilla extra (har ifs aldrig hamnat i den situationen)
    Man har ju igen det, och där har du ett problem, du "offrar dig" men ej han.
    Så du kanske skall sluta suga helt enkelt, med motiveringen att du ej gillar det, vilket du ej gör heller.

Men ärligt så tycker jag du skall skaffa en ny kille som ger dig det du vill ha utan knussel och med passion.
    För hur kul är det om han nu skulle slicka dig, då kan du ju ej slappna av för du vet att han ej gillar det eg.
    Då skulle det bara bli pannkaka ändå och du skulle ej kunna slappna av.
  • LoLs pappa
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-25 11:46:03 följande:
    Ung och ung.. han har passerat 35. Ja, hade jag inte fått några problem av att raka/ta bort håret på annat sätt så hade jag absolut gjort det..

Trodde under 25...
    Vid 35 så trodde jag man var mognare än så.
    Om du älskar det och han dig så "borde han kunna stå ut".
    Du är ju ej jätteförtjust i att suga, men gör det ändå.
    Man skall ej göra ngt man absolut ej vill i sexsammanhang.
    Men ibland får man "offra sig" för den man gillar, om det gör det lilla extra (har ifs aldrig hamnat i den situationen)
    Man har ju igen det, och där har du ett problem, du "offrar dig" men ej han.
    Så du kanske skall sluta suga helt enkelt, med motiveringen att du ej gillar det, vilket du ej gör heller.

Men ärligt så tycker jag du skall skaffa en ny kille som ger dig det du vill ha utan knussel och med passion.
    För hur kul är det om han nu skulle slicka dig, då kan du ju ej slappna av för du vet att han ej gillar det eg.
    Då skulle det bara bli pannkaka ändå och du skulle ej kunna slappna av.
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig