Han vägrar slicka för att jag är hårig
Svårt läge! Skulle nog själv inte klara av att träffa en kille om han inte ville slicka mig (oavsett anledning), för det är det som får mig att komma.
Det är ju tyvärr inte säkert att man passar ihop sexuellt bara för att man passar bra ihop på andra sätt .
Jag skulle nog även ha svårt att njuta av att få oralsex om jag vet att jag "övertalat" killen till det och att han egentligen tycker att det är ofräscht.
Tycker det är svårt med råd när det kommer till sånt här, för som många skrivit så måste man ju få säga själv vad man vill och inte vill göra! Men samtidigt så tycker väl jag att sex är att ge och ta och man gör det skönt för varandra på olika sätt som båda känner sig bekväma med. Jag får ju egentligen inte ut så mycket av att jag suger av min pojkvän och att han får komma i min mun, men jag får ju bekräftelse i att han tycker det är skönt. Och eftersom han gör det skönt för mig vill ju jag göra det skönt för honom!
Men om jag var du skulle jag nog ställa in mig på att han antagligen inte kommer vilja ge dig oralsex och om det då är värt att fortsätta ? För ponera att du skulle lyckas övertala han att göra det, tror du att du skulle kunna njuta av det då när du vet vad han egentligen tycker och tänker ?