• MammAmma

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Underhill skrev 2015-03-25 11:55:42 följande:

Raka dig eller sluta sug :)..vem vet du kanske trivs som rakad!?...trist inställning från din partners sida hur som helst, kan tyckas.

Du har missat att TS av rent fysiologiska orsaker inte kan vara rakad och inte för att hon inte skulle trivas så?
  • MammAmma
    himlakropp skrev 2015-03-26 08:50:24 följande:

Rakning gick inte för mig så jag vaxar mig har gjort de i några år utan att få utslag så skönt

TS främsta problem är svampinfektioner, inte utslag. Där hjälper inte vaxning.
  • MammAmma
    Anonym (Härreguuud) skrev 2015-03-26 09:06:04 följande:

Jag får sällan svampinfektion av vaxning, men får det nästan jämt av rakning jag med.. 

Skönt att det funkar för dig! För mig funkar inget av det eftersom mitt underliv helt enkelt inte gillar att vara hårlöst för det blir för tätt mellan huden och trosorna. Om TS har samma problem vet jag ju förstås inte.
  • MammAmma
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-26 12:18:34 följande:

Samma här. Har provat vaxning och hårborttagningskräm innan. Sen beslöt jag mig för att låta det vara, och klippa det kort istället. Tidigare partners har gladeligen slickat ändå..

Samma här, fast jag använder hårtrimmer Och samma här :P
  • MammAmma
    mrwonderful96 skrev 2015-04-02 17:52:53 följande:

Kan du inte trimma dig kort?

Sen tycker jag att om inte han rakar sig har han ingen rätt att kräva det av dig.

Personligen föredrar jag om båda är helrakade, men din svamp blir ju ett problem. Ansa dig kort och raka en sexig strimma eller nått?

TS HAR det redan kortansat, och var hade du tänkt dig att hon ska raka en "sexig strimma" när det är hårlösheten på blygdläpparna som orsakar henne svamp?
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig