Inlägg från: Anonym (Sophie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sophie)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Vad jag är trött på anabolakillen! Sabbar många trådar. Jag har anmält honom igen, kan inte alla bara ingnonera honom och ej svara på hans dumma kommentarer! I vilken tråd den än gäller. Låter som en jobbig sist för TS. Du ska sjävklart se ut som du gör! Jag orkar inte raka mig alltid, gör det när jag känner för det å jag har ingen djungel :) Skönt att vara naturlig ibland. Min kille accepterar det. Jag tror att han är osäker, han är nog rädd att inte göra ett bra jobb om man säger så, att du ska få en orgasm. Har inte någon bra lösning men som en annan skrev, vill inte han slicka så strunta i att suga. Han borde ju kunna testa för din skull! Försök att prata med honom om han är rädd för att göra det och det kanske inte bara är för håret.

• Anonym (Sophie)

TS bry dig inte om alla dumma kommentarer!

• Anonym (Sophie)
    Anonym (Mr BIG) skrev 2015-03-26 11:02:25 följande:

TS verkar helt knäpp.
    Om hon inte är rakad så är det väl självklart att inte killen vill slicka henne.
    Sedan ska hon vara mer fokuserad på sin kille istället, om han är en riktig man så ser han till sina behov främst, det är maskulint.

Vilket töntigt svar.. Å vadå Mr BIG, kom du inte på något bättre namn... Vem vill ha en kille som ser sina behov främst, bådas behov är lika viktigt i ett förhållande.
  • Anonym (Sophie)
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-26 12:20:57 följande:

Till er som skriver att hår där nere är äckligt, hur resonerar ni? Något som finns naturligt på kroppen, som är där för att skydda och lufta? Hur kan ett friskt, rent underliv vara "äckligt"? Enligt mig är jag betydligt mer "äcklig" med klåda och utslag där nere..hade då inte velat slicka mig själv då precis...

Bra skrivet, stå på dej! Vore ju bra om alla som inte har nå bra att komma med inte skrev, men det går ju inte..
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig