Inlägg från: Anders 386 |Visa alla inlägg
  • Anders 386

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag tror det är en dålig undanflykt. Killen tycker det är äckligt att slicka och skyller på håret för att komma undan. Tycker synd om TS - räkna inte med att det kommer att ändra sig om du rakar dig. Väljer du den här killen får du ett trist sexliv. Det finns massor av män därute som skulle älska att slicka din fitta.. 
    Om man tycker om att slicka sin parners fitta så gör man det självklart oavsett om det finns hår där eller inte.

• Anders 386

Men sex funkar inte så att man kan kräva saker av sin partner som hen inte är bekväm med. Båda gör så klart det dom själva vill göra - tvång och att ställa villkor hör inte hemma i sexlivet. Om man har en partner som inte motsvarar förväntningarna får man välja att leva med det eller försöka hitta en annan partner. Så enkelt men samtidigt så svårt är det.Obestämd

Ni som tycker att man ska sluta att ge njutning för att man inte får njutning saknar verktyg för att leva i ett långvarigt kärleksförhållande. Men ni kommer kanske att lära er av era misstag så småningom. En av grundpelarna för ett kärleksfullt förhållande är RESPEKT.

• Anders 386
    Anonym (I see) skrev 2015-03-25 20:10:55 följande:
    Sämsta svaret jag har läst EVER. Så om en tjej inte vill ta kuken i röven så kommer man automatiskt att få ett trist sexliv? Beror ett spännande sexliv på hur mycket man är villig att köra över sig själv? Efterblivet sätt att resonera, år 2015 så måste man väl för fan kunna säga nej om man inte vill!
    Jag förstår inte din replik? I det här specifika fallet handlar det om att det är är viktigt för henne att få oralsex. Och det kommer hon tyvärr inte att få i det här förhållandet. Självklart ska man säga nej till sånt man inte vill. Och man måste ta in det när man väljer livspartner. Det är ju precis det jag framhåller.

"Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt."

• Anders 386
    Harzan skrev 2015-03-26 10:57:28 följande:

Vilken egoistisk kille du har. Har du berättat för honom hur mycket du faktiskt tycker om oralsex? Har du gjort det och han fortfarande vägrar så verkar han inte va mycket att hänga i granen precis.

Men det har inte ett dugg med egoism att göra! Han tycker inte om att slicka. Då gör man inte det. Det är synd om honom eftersom han inte klarar att tillgodose TS behov. Man kan tyvärr inte välja om man tycker om att slicka fitta eller inte, man är bara den person man råkat bli...

• Anders 386
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-26 12:20:57 följande:

Till er som skriver att hår där nere är äckligt, hur resonerar ni? Något som finns naturligt på kroppen, som är där för att skydda och lufta? Hur kan ett friskt, rent underliv vara "äckligt"? Enligt mig är jag betydligt mer "äcklig" med klåda och utslag där nere..hade då inte velat slicka mig själv då precis...

Men hallå! Det handlar inte om att "resonera" eller om logiska slutledningar.
    Tycker någon att det är äckligt så upplever den personen det som äckligt - det handlar om känslor - inte logiska beslut.
    (Jag fattar inte heller det äckliga med hår där nere - men jag måste ändå acceptera att andra känner annorlunda en mig.)
  • Anders 386
    Manman skrev 2015-03-26 13:26:49 följande:

Alltså, jag är man och jag förstår inte din man. De flesta män jag känner, bortsett från en enda älskar att ge oralt, att du dessutom når din klimax och riktigt njuter av det är bara mer eggande. Oavsett hår eller rakat, oralt är toppen makalöst, dessutom en konst i sig då alla är olika känsliga och vill ha det på "sitt" vis, bara det är en utmaning en riktig man inte bangar för.

Man kommer aldrig att förstå alla människor, men man måste respektera även dom med andra åsikter. Det gäller såväl religion som sexuella preferenser. Du ska nog inte sätta upp regler för hur en "riktig man" fungerar.Skrattande Det blir liksom bara dina egna värderingar..

• Anders 386

Har inte orkat läsa alla inlägg...

Men i mina öron låter det som att TS kille bara hittar ett svepskäl till att inte slicka. Troligen tänder han inte alls på att slicka.
    Det verkar jättekonstigt att det skulle vara äckligt bara för att det inte är rakat. Jag tycker mest om när det är ganska hårlöst - men det är ju liksom ingen "deal breaker".

Han är nog glad så länge TS inte rakar - då skulle han ju inte ha något att skylla på längre.

TS får nog inse att det inte blir nåt oralsex för henne i det här förhållandet. Upp till henne att ta konsekvenserna av det. 

Det är ju så det funkar i livet - vi kan inte få allt vi önskar. 

Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig