Han vägrar slicka för att jag är hårig
Men vad tråkigt! Jag skulle tappa lusten och känna mig obekväm med att ha sex med nån som inte tillfredställer mig pga hår. Jag har varit med om en gång att jag hade sex med en kille som hade synpunkter på min könsbehåring. Efter viss diskussion säger han till slut att han tycker att mitt kön är ofräscht. Då klädde jag på mig och gick och har knappt hört av honom sen dess. Avtändande om något!
Det är verkligen aptrist att det ska bli en sån grej runt hår. För några decennium sen när rakning inte var allmänt slickades det fitta till höger och vänster utan problem. Varför går det inte bra idag?
Nu är det ju också så att var och en äger sin egen kropp och sin egen sexualitet och lika lite som han har rätt att tjata, försöka övertala eller försöka tvinga dig till något du inte vill, lika lite rätt har du att försöka ändra på honom. Nu uppfattar jag det inte direkt som att du tjatat på honom men jag tror det är ganska döfött att försöka få honom att ändra sig. Det måste komma ifrån honom.
Om jag vore din kille skulle jag försöka komma över mitt hinder och förhoppningsvis vänja mig vid håret. Ge och ta och ett visst mått av kompromisser hör till ett bra samliv.
Om jag vore du, och situationen inte ser ut att ändra sig, skulle jag söka sexuell tillfredställelse på annat håll. Ni har en bra relation i övrigt men sexlivet håller inte, då är det kanske bättre för er båda om ni har sex med andra än varandra?