• ÄngDal

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag förstår din frustration för det finns ju inget underbarare än fittslickning, både för man och kvinna. För egen del gillar jag helrakade och håriga fittor precis lika mycket, men det hjälper ju inte dig, tyvärr.

Låter lite som att din man fått detta som fix idé att han inte kan slicka dig för att du inte är rakad. Så stor skillnad är det ju inte, framför allt om du trimmat håret och är kortklippt och ansad.

Hur lite hår kan du ha för att slippa problem med svampinfektioner? Finns det möjlighet att testar dig fram till den absolut minsta och mest ansade och kortklippta landningsbana som fungerar för dig och som han kanske kan kompromissa sig till från sitt håll så att han vill börja slicka dig.

Jag utgår ju från att han VILL slicka generellt och att han tycker om att göra det underbart skönt för sin flickvän/sambo.

Skulle ni kunna mötas på halva vägen tror du?

• ÄngDal
    Anonym (Härreguuud) skrev 2015-03-26 21:25:29 följande:
    Hon kan ju inte få en "landningsbana" om hon har hår på blygdläpparna! Just sayin.. :D
    Frågan är ju hur lite hår och hur långt hon behöver för att slippa svampinfektion Solig
    Och kan killen tänka sig att ändå testa om hon klippt sig så kort hon kan.

Jag menar, så mycket hår får man ju inte i munnen när man slickar även om kvinnan är helt orakad och vildvuxen. Det vet jag av egen erfarenhet.

Visst är det skönt att slicka någon som är renrakad eller helvaxad men lika underbart är det fuktiga, krulliga härliga fitthåret.Hjärta
  • ÄngDal
    Anonym (Härreguuud) skrev 2015-03-26 22:13:40 följande:
    Men du skrev "testa dig fram till den minsta och mest kortklippta o ansade landningsbanan".. Det innebär ju att hon måste raka/vaxa blygdläpparna helt!? Det minsta problemet för känslighet för svamp är ju håret på venusberget, det är ju inne vid läpparna det blir känsligt. Antar oxå att det är där det är "äckligt" med håret eftersom det är där man slickar..
    Ok, lite slarvigt att jag bara skrev landningsbanan, jag menade egentligen allt hår på musen - hur kort och hur lite kan TS ha innan hon får problem och kan då kille kanske möta henne på halva vägen så kanske detta går att lösa.

Jag lider verkligen med TS för det är inte roligt att tänka sig en framtid helt utan oralsex bara för att man råkat falla för någon. Att bli slickad och avsugen är kanske inte formell mänsklig rättighet...men frågan är om vi inte alla skulle må jäkligt mycket bättre om det vore det...! ;)
  • ÄngDal
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-26 13:58:30 följande:

Detta är lite svårt. Jag håller egentligen med er allihop (förutom ni som menar att det är "äckligt med hår Flört).

Oralsex är ingen rättighet. Man ska inte göra något man inte vill. Man kan inte, och bör inte, tjata eller köra utpressning när det kommer till sex.

Å andra sidan.. kan jag tycka det är fjantigt av honom. Det handlar om lite hår (som dessutom är välfriserat). Det handlar inte om nånting som gör ont. Jag kan tycka att en man som närmar sig 40 skulle klara av att råka få några hårstrån som kittlar honom i ansiktet. Han vet att det är det bästa jag vet och att det ger de starkaste orgasmerna för mig. Då är det tråkigt att han inte kan tänka sig att göra det för mig.

Men jag antar att det är upp till mig. Eftersom det inte funkar att vara hårlös, och han inte vill slicka (om det nu verkligen är håret det beror på..), så får jag väl vänja mig vid ett liv utan oralsex, eller välja en annan partner.. :/

Du verkar vara en mycket vettig kvinna och du ger verkligen mycket till honom. Jag tycker verkligen att han borde ge samma till dig. Och jag håller absolut med om att hans inställning är en smula fjantig, han vill ju inte ens prova - och som du säger finns det ju inte hår runt klittan där han ju i alla fall kan befinna sig mesta tiden, tycker jag... ;)
  • ÄngDal
    Anonym (Härreguuud) skrev 2015-03-27 08:38:54 följande:
    Jo, men å andra sidan som någon skrev.. Skulle denna tråd handla om en kille som hade en tjej som vägrade ge honom nalsex, så skulle det helt plötsligt inte vara en "rättighet" eller nåt hon bör ställa upp på. Låt killen vara, tycker han det är ofräscht/äckligt med hår så tycker han det, jag förstår honom helt o hållet. Och om oralsex är så viktigt för henne får hon väl hitta den skonsammaste hårborttagningsmetoden som hon inte får svamp av...
    Självklart ska ingen tvingas till någonting men nog tycker jag att samma "krav" ligger på både kvinnor och män att verkligen försöka ge njutning i form av oralsex och försöka lära sig att komma över eventuella spärrar, eftersom det handlar om att GE vilket jag när det gäller sex är långt viktigare än att FÅ.

Jag håller också med dem som tycker att det är en i grunden felaktig uppfattning att det skulle vara äckligt eller ofräscht med håriga fittor eftersom dessa är de naturliga. Snarare är det väl så att kulturen på senare år gjort den rakade fittan till norm. När jag växte upp var det håriga fittor som var standard och då tyckte ingen att det var äckligt med hår på fittan utan snarare att det ju var så det skulle vara.

Den absoluta majoriteten lär kunna lära sig att uppskatta en fitta vare sig den har hår eller inte, det handlar om kontroll över tanken, vilja och ett ärligt uppsåt att ge största möjliga njutning till sin partner.
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig