Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Men då får han väl skicka dig när du har svampibfektionen då.

Anonym (N) skrev 2015-03-28 07:42:02 följande:

Jag läste en tråd för några månader sen där TS skrev att hon fått rådet att sätta på sin analsex-tjatande sambo med en dildo, om han gick med på det så skulle han få sätta på henne i röven. Det visade sig då att nej nej nej, inte skulle hon behöva hålla avtalet. Usch nej. Vill man inte så vill man inte och det får han faktiskt respekteeera och bla bla bla...

Tjejer är offer för minsta lilla men män ska tydligen ta vilken skit som helst.

Fast här går ju TS med på att suga av en snopp där hon doppar näsan i en buske varjehanda hon kommer ner mot roten. Dvs hon är inget offer. Hon gör det hon gärna vill uppleva själv.

Att jämföra det med att en man vill köra analsex men inte vill ha en diödo i röven betyder ju att precis som i TS fall att kvinnor SKA göra och män kan avstå.
    Anonym (N) skrev 2015-03-28 10:00:59 följande:
    Min poäng var den att man jämt läser trådar där FL:arna gapar att man aaaaaldrig ska göra något man inte är bekväm med. Det verkar dock bara gälla för kvinnorna.

Varför ska inte männens vilja respekteras lika mycket?
    Fast TS suger av mannen men han vill inte slicka henne. Det skulle vara precis likadant om han kör analt och hon går med på det och hon vill köra upp en dildo och han inte vill det. Han är den ovillige (offret) som inte vill göra perversa saker (slicka hårig snippa och få en dildo i röven) medan kvinnor förväntas suga håriga snoppar och få kuken uppkörd så ringmuskeln brister för det anses inte perverst när kvinnan blir penetrerad i sina öppningar i kroppen
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig