Inlägg från: Anonym (N) |Visa alla inlägg
  • Anonym (N)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag läste en tråd för några månader sen där TS skrev att hon fått rådet att sätta på sin analsex-tjatande sambo med en dildo, om han gick med på det så skulle han få sätta på henne i röven. Det visade sig då att nej nej nej, inte skulle hon behöva hålla avtalet. Usch nej. Vill man inte så vill man inte och det får han faktiskt respekteeera och bla bla bla...

Tjejer är offer för minsta lilla men män ska tydligen ta vilken skit som helst.

• Anonym (N)
    Lindsey Egot the only one skrev 2015-03-28 09:10:37 följande:
    Fast här går ju TS med på att suga av en snopp där hon doppar näsan i en buske varjehanda hon kommer ner mot roten. Dvs hon är inget offer. Hon gör det hon gärna vill uppleva själv.

Att jämföra det med att en man vill köra analsex men inte vill ha en diödo i röven betyder ju att precis som i TS fall att kvinnor SKA göra och män kan avstå.
    Min poäng var den att man jämt läser trådar där FL:arna gapar att man aaaaaldrig ska göra något man inte är bekväm med. Det verkar dock bara gälla för kvinnorna.

Varför ska inte männens vilja respekteras lika mycket?
  • Anonym (N)
    Anonym (Tjejen) skrev 2015-03-28 10:17:42 följande:

Jag älskar att suga men skulle aldrig vilja bli slickad. Om killen är rakad eller ej gör stor skillnad, men så länge han var ren så skulle jag inte avstå från att ge oralsex. Jag tror din kille skyller på håret för att han egentligen inte gillar att ge oralsex :/

Jag är likadan faktiskt, gillar inte att få men nån gång ibland får han väl ge om han vill.

För övrigt så hade inte han heller slickat en hårig fitta.
  • Anonym (N)

Vadå att TS ska sluta suga av honom? Hur löser det hennes problem??

Jag tycker inte man kan begära att någon ska göra nånting h*n inte vill. Det är barnsligt av er att påstå att han är hynsig och inte vet hur en "riktig" kvinna ska se ut och bla bla bla. Alla är olika och gillar olika saker. Man ska inte göra nånting av tvång!! Hur kul är det att veta att partnern gör någon som h*n egentligen inte gillar?? Jag hade då inte tyckt om det.

Om TS sen vägrar suga av honom för att hon blir ledsen är väl en annan femma, men å andra sidan så finns det väl andra saker hon kan be om? Annat han kan göra för henne? Men att begära att han ska göra något han inte är bekväm med är sjukt.
    Undrar hur ni tänkt om det varit en sån där typisk analsex-tråd där tjejen inte vill...

• Anonym (N)
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-25 11:15:10 följande:
    Håller med, det handlar om att få varandra att njuta (så länge man inte gör nåt som gör ont etc såklart). Han smakar minsann inte så gott alltid efter en lång dag instängd i jobbyxor, men det kan jag ta. Jag går ju igång på hur han njuter..önskar han kunde göra detsamma för mig.
    Han njuter ju inte av att slicka dig, snarare tvärtom. Är det inget som stör dig?
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig