Inlägg från: Anonym (Hurgörhipsters?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hurgörhipsters?)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Intressant inställning så här i hipster-tider då var och varannan man har allt mer skäggväxt i ansiktet. Men det har tydligen ingen något problem med!? Där kan man ju verkligen tala om att läpparna möter sträv stubb eller att få hårstrån i munnen.  Men att vara frisk, ren, fräsch och välansad nertill, duger inte...
    Jag skulle personligen inte vara så sugen på att hångla upp någon som ser ut som jultomten men inte 17 skulle jag kräva av en kille med ett välansat och fräscht hipsterskägg att han måste raka av sig det för annars vägrar jag kyssa honom. Det är ju ungefär samma sak och take-it-or-leave-it-principen som gäller.
    Nej TS, vilken dryg och egoistisk snubbe du träffat som anser sig att rätten att bestämma att du skall vara helrakad och skylla på hårväxten som anledning till att inte vilja ge dig oralsex. Jag tror som flera andra här i tråden att det bara är en rätt oförskämd ursäkt för att slippa göra något som han inte orkar bemöda sig med. En ursäkt som dessutom kanske får dig att känna dig ofräsch och oattraktiv i hans ögon vilket heller inte är särskilt främjande för sexlivet eller relationen som sådan. Bara du vet hur relationen ser ut i övrigt men jag skulle då inte känna mig bekväm att fortsätta med en person som uppenbarligen tycker att delar av min kropp är äckliga.

Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig