Inlägg från: Anonym (Härreguuud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Härreguuud)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Anonym (tofsen) skrev 2015-03-25 10:13:03 följande:

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

Vaxa! Jag får inte alls lika lätt svampinfektioner av det! 
  • Anonym (Härreguuud)
    himlakropp skrev 2015-03-26 08:50:24 följande:

Rakning gick inte för mig så jag vaxar mig har gjort de i några år utan att få utslag så skönt

MammAmma skrev 2015-03-26 09:01:47 följande:
    TS främsta problem är svampinfektioner, inte utslag. Där hjälper inte vaxning.
    Jag får sällan svampinfektion av vaxning, men får det nästan jämt av rakning jag med.. 

• Anonym (Härreguuud)
    ÄngDal skrev 2015-03-26 20:33:52 följande:

Jag förstår din frustration för det finns ju inget underbarare än fittslickning, både för man och kvinna. För egen del gillar jag helrakade och håriga fittor precis lika mycket, men det hjälper ju inte dig, tyvärr.

Låter lite som att din man fått detta som fix idé att han inte kan slicka dig för att du inte är rakad. Så stor skillnad är det ju inte, framför allt om du trimmat håret och är kortklippt och ansad.

Hur lite hår kan du ha för att slippa problem med svampinfektioner? Finns det möjlighet att testar dig fram till den absolut minsta och mest ansade och kortklippta landningsbana som fungerar för dig och som han kanske kan kompromissa sig till från sitt håll så att han vill börja slicka dig.

Jag utgår ju från att han VILL slicka generellt och att han tycker om att göra det underbart skönt för sin flickvän/sambo.

Skulle ni kunna mötas på halva vägen tror du?

Hon kan ju inte få en "landningsbana" om hon har hår på blygdläpparna! Just sayin.. :D
  • Anonym (Härreguuud)
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-26 12:20:57 följande:

Till er som skriver att hår där nere är äckligt, hur resonerar ni? Något som finns naturligt på kroppen, som är där för att skydda och lufta? Hur kan ett friskt, rent underliv vara "äckligt"? Enligt mig är jag betydligt mer "äcklig" med klåda och utslag där nere..hade då inte velat slicka mig själv då precis...

Jag tycker att hår (kroppsbehåring) är äckligt, men mer som en fobi, jag bara klarar inte av kroppshår. Så du kan ju inte bara attackera folk o fråga hur fan "vi" tänker. Alla tänker olika. Om du gillar att slicka på hårig hud så gör det men vissa tycker att len hud är skönare/snyggare. Och känns fräshare.. Jag får ingen klåda o utslag av vaxning och det finns ingen skönare känsla tycker jag än en nyvaxad fitta! Såååå len!
  • Anonym (Härreguuud)
    ÄngDal skrev 2015-03-26 22:04:17 följande:

Frågan är ju hur lite hår och hur långt hon behöver för att slippa svampinfektion 

Och kan killen tänka sig att ändå testa om hon klippt sig så kort hon kan.

Jag menar, så mycket hår får man ju inte i munnen när man slickar även om kvinnan är helt orakad och vildvuxen. Det vet jag av egen erfarenhet.

Visst är det skönt att slicka någon som är renrakad eller helvaxad men lika underbart är det fuktiga, krulliga härliga fitthåret.

Men du skrev "testa dig fram till den minsta och mest kortklippta o ansade landningsbanan".. Det innebär ju att hon måste raka/vaxa blygdläpparna helt!? Det minsta problemet för känslighet för svamp är ju håret på venusberget, det är ju inne vid läpparna det blir känsligt. Antar oxå att det är där det är "äckligt" med håret eftersom det är där man slickar..
  • Anonym (Härreguuud)
    ÄngDal skrev 2015-03-26 23:47:17 följande:
    Ok, lite slarvigt att jag bara skrev landningsbanan, jag menade egentligen allt hår på musen - hur kort och hur lite kan TS ha innan hon får problem och kan då kille kanske möta henne på halva vägen så kanske detta går att lösa.

Jag lider verkligen med TS för det är inte roligt att tänka sig en framtid helt utan oralsex bara för att man råkat falla för någon. Att bli slickad och avsugen är kanske inte formell mänsklig rättighet...men frågan är om vi inte alla skulle må jäkligt mycket bättre om det vore det...! ;)
    Jo, men å andra sidan som någon skrev.. Skulle denna tråd handla om en kille som hade en tjej som vägrade ge honom nalsex, så skulle det helt plötsligt inte vara en "rättighet" eller nåt hon bör ställa upp på. Låt killen vara, tycker han det är ofräscht/äckligt med hår så tycker han det, jag förstår honom helt o hållet. Och om oralsex är så viktigt för henne får hon väl hitta den skonsammaste hårborttagningsmetoden som hon inte får svamp av...
  • Anonym (Härreguuud)
    Anonym (Löjligt) skrev 2015-03-27 12:24:48 följande:

Förstår faktiskt inte hur man kan avstå att slicka en fitta bara för att det är lite hår. Jag tro att ni som vägra aldrig har prövat och ni förstår inte var ni gå miste om. Fittan smaka och lukta ju mycket bättre när dom har hår kvar där nere. Jag har aldrig lyckats få hår i munnen när jag slickat. Ts jag tycker du ska sluta ge han oralsex och gå han inte med på det byt gubbe.

Du förstår inte att vi alla tänker o fungerar olika? Det är inget fel med att tycka det är äckligt. Vissa har fobier med.. Jag tycker det är obehagligt med själva känsla av håret, det sträva och i vissa fall stickiga.
  • Anonym (Härreguuud)
    Anonym (Hurgörhipsters?) skrev 2015-03-29 13:35:14 följande:

Intressant inställning så här i hipster-tider då var och varannan man har allt mer skäggväxt i ansiktet. Men det har tydligen ingen något problem med!? Där kan man ju verkligen tala om att läpparna möter sträv stubb eller att få hårstrån i munnen.  Men att vara frisk, ren, fräsch och välansad nertill, duger inte...

Jag skulle personligen inte vara så sugen på att hångla upp någon som ser ut som jultomten men inte 17 skulle jag kräva av en kille med ett välansat och fräscht hipsterskägg att han måste raka av sig det för annars vägrar jag kyssa honom. Det är ju ungefär samma sak och take-it-or-leave-it-principen som gäller.

Nej TS, vilken dryg och egoistisk snubbe du träffat som anser sig att rätten att bestämma att du skall vara helrakad och skylla på hårväxten som anledning till att inte vilja ge dig oralsex. Jag tror som flera andra här i tråden att det bara är en rätt oförskämd ursäkt för att slippa göra något som han inte orkar bemöda sig med. En ursäkt som dessutom kanske får dig att känna dig ofräsch och oattraktiv i hans ögon vilket heller inte är särskilt främjande för sexlivet eller relationen som sådan. Bara du vet hur relationen ser ut i övrigt men jag skulle då inte känna mig bekväm att fortsätta med en person som uppenbarligen tycker att delar av min kropp är äckliga.

Han kanske har hårfobi? Och jo, jag kyssee inte min kille om hans skägg blir för långt, och ingen jag stött på, eller han fö tycker att det är konstigt eller egoistiskt. Jag tycker kroppsbehåring är äckligt, därför blr det heller inget sugande om inte det är rakat/ansat o inget sjärtslick. :D
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig