Han vägrar slicka för att jag är hårig
Vilken egoistisk kille du har. Har du berättat för honom hur mycket du faktiskt tycker om oralsex? Har du gjort det och han fortfarande vägrar så verkar han inte va mycket att hänga i granen precis.
Vilken egoistisk kille du har. Har du berättat för honom hur mycket du faktiskt tycker om oralsex? Har du gjort det och han fortfarande vägrar så verkar han inte va mycket att hänga i granen precis.
Hahaha "Mr.Big" vilken fjant du är.
Anders 386
Om anledningen till att man inte vill slicka är att man inte vill ha "hår i maten" så är man egoistisk i mina ögon. Lite hår i munnen har ingen dött av.
Om jag skulle starta en tråd om att jag älskar analsex, men min tjej vägrar att ha det. Skulle du ge samma svar då? "Vilken egosistisk tjej du har. Har du berättat för henne om hur mycket du tycker om analsex? Har du gjort det och hon fortfarande vägrar så verkar hon inte vara mycket att hänga i granen precis."
Skulle knappast tro det.
Hycklande jävla idioter i den här tråden. Om killen äcklas av att slicka en hårig fitta så skall han väl för fan inte tvingas till det på samma sätt som ingen kille skall tvinga sig till analsex med en tjej som äcklas av det. Sex skall vara frivilligt och kul för båda...
Så vem är du som bestämmer vad andra får lov att äcklas av? Vad ger dig rätten att bestämma det? Att jag skrev analsex är för att det kanske är vanligare att äcklas av det än av kroppsbehåring, men alla tänder vi på olika saker på precis samma sätt som vi inte tänder på andra saker.
Du är en hycklande idiot om du anser att det är ok att äcklas av vissa saker och inte andra.
Ett rövhål är också någonting naturligt förekommande, men det finns många som äcklas av att få saker intryckta där. Liksom mens är naturligt, men jag slickar inte fitta när min fru mensar heller, så det argumentet var det sämsta jag hört någon gång...
Mig veterligen gnäller inte han över håret heller, utan det är TS som gnäller över att han inte vill slicka hennes håriga fitta...