BF december 2015 :-)
Första här med.. bf den 31/12 on jag räknat rätt.. allt kan ju dock ske... Här är man ensam om det hela.. ska bli roligt men antagligen galet tufft... tur man har så många nära å kära som stöttar mig
Första här med.. bf den 31/12 on jag räknat rätt.. allt kan ju dock ske... Här är man ensam om det hela.. ska bli roligt men antagligen galet tufft... tur man har så många nära å kära som stöttar mig
Grattis till graviditeten :D !
Många tankar antar jag....tror du kommer att fixa det galant!!!
Jajjemän, jag med!
Jag är så jävla hungrig hela tiden.. känns som magen Bara är ett stort hål..
Ovan med det då jag äter lågkolhydratskost och aldrig blir såhär hungrig. ..
Och äter jag inte då blir jag sådär magkatarrig. .. vanligt i guess? :P
Ojj inte meningen att hetsa någon! Jag kommer nog räkna mina kilo för jag tycker inte jag ligger på en jättehög vikt nu, inte så att jag är underviktig men jag vill ju att bebis ska må bra så har en "idealvikt" som jag vill nå i slutet av graviditeten. Förlåt om jag kanske begklagade mig över min snabba viktuppgång redan men var inte beredd på att det skulle gå så snabbt ;) är rädd att jag äter osunt nu i början, och jobbigt när inte byxorna passar! Men inte meningen att skapa någon vikthets :)
Hallå alla härliga människor :)
Jag hoppar in här jag också. Är just nu i vecka 7+2 med första barnet och allt känns så nytt och spännande.
Var på mitt första besök hos Bm förra veckan och plötsligt känns allt så verkligt.
Jag jobbar som timanställd i butik och min sambo studerar. Är det någon annan som är i en liknande sits och hur tänker ni i sådana fall ekonomiskt sätt? :)
/Johanna
Om vi ska snacka tecken på flicka pojk? Tror ni på va de sägs om tex drömmar .. kalla fötter och illamående och olika sug? :)
Hur gör ni? Följer ni Livsmedelsverkets rekommendationer eller kör ni på bara?
Är första barnet här och man vill väl följa riktlinjerna då.
Jag dricker te 2-3 koppar om dagen, men dricker varken kaffe eller läsk för övrigt.