• Anniiica

BF december 2015 :-)

Hoppar in här också!

Lite lurad av min kropp då vi trodde vi var i v12, men på vul idag så var jag i ca v6+3 med ett superfint hjärta som slog.

Allt såg bra ut! Ska tillbaka om två veckor igen för ett nytt vul.

Efter MA i juni och Mf i sept och dec 14,så har mensen vart oregelbunden, läkaren trodde kroppen hoppat över en mens men att jag haft ÄL.

Så nu får vi se om min syster blir moster på sin födelsedag eller om mamma blir mormor på sin:)

Jag har efter mina tidigare MA och MF blivit avrådd till träning och sex. Så får vänta till v12 med det, men allt för att inte "orsaka" ett nytt MF.

• Anniiica

Jobbar som kock på förskola och på ett Lss boende.

Jättetufft med alla dofter och illamåendet:/

• Anniiica
    Beya skrev 2015-04-23 19:10:11 följande:

Tänkte att det är ngr av er som blivit avrådda av läkare att träna, hur ska man då våga göra det? då är det alltså en risk.

Jag blev avrådd till vecka 12, sen sa min bm att man får känna efter själv, men promenader går ju bra :)
  • Anniiica
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-24 03:24:41 följande:
    Gjorde hon :-O Är det av nån speciell anledning?? Shit jag blir alldeles orolig,jag har nämligen börjat promenera och ska iväg på gymmet på lördag fm :/
    Eftersom jag har 1 MA efter ivf och 2mf i bagaget så ska jag inte anstränga och utmana min kropp.

Och just nu gör jag väl allt för att inte utsätta mig för risker att förlora bebis.
  • Anniiica
    Anniiica skrev 2015-04-24 09:15:40 följande:
    Eftersom jag har 1 MA efter ivf och 2mf i bagaget så ska jag inte anstränga och utmana min kropp.

Och just nu gör jag väl allt för att inte utsätta mig för risker att förlora bebis.
    Efter MA så var jag inlagd på sjukhus i 3 dagar med 3 omgångar medicin för att få ut allt, och det vill jag aldrig mer vara med om, så jag kommer lyssna på allt och ta det väldigt lugnt till efter vecka 12, då förhoppningsvis riskerna för MF minskat.
  • Anniiica