BF december 2015 :-)
Första dagen med lergigan idag, gu va glad jag är! Mår mycket bättre och kommer nog bli ännu bättre, tar ju ett par dagar till full effekt men åh vilken glädje :)
Hoppas det hjälper :)
Första dagen med lergigan idag, gu va glad jag är! Mår mycket bättre och kommer nog bli ännu bättre, tar ju ett par dagar till full effekt men åh vilken glädje :)
Någon annan som ska göra KUB? Var precis och lämnade blodprov till det. Det måste ju göras i vecka 9+0 - 9+6 tydligen.
Äntligen har jag fått lergigan comp och fått ner kräkningarna lite! Har inte kunnat behålla nått när jag varit på jobbet..lite lugnare när jag legat hemma i soffan bara. Men han sjukskrev mig direkt i ett par veckor framöver tack och lov!
Men idag var vi på ultraljud och fick se något som var betydligt större än en liten tickande böna sist vi var inne :D Är i v9 nu. Och direkt jag fick se hjärtat och man såg huvudet och benen lite så då brast det! Tårarna kom av lycka. Läkaren blev lite nervös då..haha! Men shit alltså så häftigt och underbart!! ?
Lergigan hjälpte mig också! Från 24:7 illamående till noll! Hjälpte mig direkt.
Man måste få det utskrivet från sin läkare då det är receptbelagd, men ring eran läkare och be att få det utskrivet!
Lagom till min sjukskrivning gick ut, började illamåendet gå över! :)
Nu har jag jobbat hela helgen och fått må bra för första gången sen 4 veckor tillbaka.
Hoppas detta håller i sig nu!
Idag fick vi se en sprallig krabat och jag beräknas vara i 12+2 :)
detta är lätt det häftigaste jag vart med om !