Inlägg från: lillaknytet |Visa alla inlägg
  • lillaknytet

BF december 2015 :-)

Hej, tänkte hoppa in. Bor i Sthlm och har än så länge BF 25/12 men ska på rul nu på fredag.
    Kram

• lillaknytet
    Noli skrev 2015-07-27 09:28:59 följande:

Visst är det fler här i tråden som har RUL idag? Efter lunch är det dags för oss, det blir ett utökat ultraljud med läkare pga en åkomma som mitt äldsta barn har. Tidigare har jag avundats er som haft RUL och verkligen längtat men idag känner jag mig mest nervös faktiskt!

Åh spännande ???? Längtar så efter Rul.
  • lillaknytet

Idag ska vi äntligen på Rul som jag har längtat. Bebis ligger med framvägg så jag känner den inte som de tidigare så det ska bli skönt och se lilla knytet.

• lillaknytet

Jag har 3 flickor sen innan och nu väntar vi vår efterlängtade kille. Jag har alltid sett mig som en killmamna men har fått tre underbara tjejer men i fredags när vi hade Rul så visade det sig att vi väntar en kille. Har aldrig gråtit så mkt över en graviditet. Nu kommer våran familj vara komplett

• lillaknytet
    taramn skrev 2015-08-04 18:33:48 följande:

Jag hade bf 27/11 men blev nyligen flyttad till 2/12... har inte läst igenom tråden då det är över 2000 inlägg men jag vill gärna följas åt med andra som är gravida o ska föda ungefär samtidigt.

Hoppas jag inte hoppade in försent i tråden.

Jag väntar en pojke.

:)

Välkommen, jag är också ny på tråden.

Jag har dock BF 26/12 och väntar också en pojke.
  • lillaknytet

Bor själv i Upplands Väsby norr om Sthlm.

När jag väntade min 3åriga dotter va vi ett gäng från hela Sverige som följde varann, så mysigt och vi har fortfarande superbra kontakt.

• lillaknytet
    fridawilhelmina skrev 2015-08-05 15:18:09 följande:

Bor i Göteborg!

Ni som jobbar, när har ni planerat att gå hem?

Jag funderar på att gå 3-4 veckor innan, lite beroende på hur jag mår. Sett att det verkar vara rätt vanligt att man jobbar fram till 10-14 dagar innan bf?

Jag pluggar till elektriker/ljussättare och min andra termin slutar strax innan jul och hoppas att jag kan plugga klart denna termin. Har BF 26/12 ????
  • lillaknytet
    moruri skrev 2015-08-07 10:04:37 följande:

Lite namninspiration kanske vi kan ha? :)

Mina topp tre namn är nu:
    Hector
    Giovanny
    Figaro

Ferdinand och Douglas heter bröderna!

Vilka fina. Här är bebis namn redan klart, Hugo. Har haft det som favorit länge och vi har alltid kört att att pappa bestämmer tjejnamn och jag kille.
Svar på tråden BF december 2015 :-)