BF december 2015 :-)
Hej, tänkte hoppa in. Bor i Sthlm och har än så länge BF 25/12 men ska på rul nu på fredag.
Kram
Hej, tänkte hoppa in. Bor i Sthlm och har än så länge BF 25/12 men ska på rul nu på fredag.
Kram
Visst är det fler här i tråden som har RUL idag? Efter lunch är det dags för oss, det blir ett utökat ultraljud med läkare pga en åkomma som mitt äldsta barn har. Tidigare har jag avundats er som haft RUL och verkligen längtat men idag känner jag mig mest nervös faktiskt!
Idag ska vi äntligen på Rul som jag har längtat. Bebis ligger med framvägg så jag känner den inte som de tidigare så det ska bli skönt och se lilla knytet.
Jag har 3 flickor sen innan och nu väntar vi vår efterlängtade kille. Jag har alltid sett mig som en killmamna men har fått tre underbara tjejer men i fredags när vi hade Rul så visade det sig att vi väntar en kille. Har aldrig gråtit så mkt över en graviditet. Nu kommer våran familj vara komplett
Jag hade bf 27/11 men blev nyligen flyttad till 2/12... har inte läst igenom tråden då det är över 2000 inlägg men jag vill gärna följas åt med andra som är gravida o ska föda ungefär samtidigt.
Hoppas jag inte hoppade in försent i tråden.
Jag väntar en pojke.
:)
Vart bor ni alla förresten?
Bor själv i Upplands Väsby norr om Sthlm.
När jag väntade min 3åriga dotter va vi ett gäng från hela Sverige som följde varann, så mysigt och vi har fortfarande superbra kontakt.
Bor i Göteborg!
Ni som jobbar, när har ni planerat att gå hem?
Jag funderar på att gå 3-4 veckor innan, lite beroende på hur jag mår. Sett att det verkar vara rätt vanligt att man jobbar fram till 10-14 dagar innan bf?
Lite namninspiration kanske vi kan ha? :)
Mina topp tre namn är nu:
Hector
Giovanny
Figaro
Ferdinand och Douglas heter bröderna!