Inlägg från: lillaknytet |Visa alla inlägg
  • lillaknytet

BF december 2015 :-)

panisette skrev 2015-08-07 21:36:28 följande:

Vi har Gustav och Henry som förslag till vår kille. Vi får väl se när han tittar ut vad som känns rätt Glad

Vilka fina namn????????
  • lillaknytet
    lillaknytet skrev 2015-08-08 18:48:10 följande:
    Vilka fina namn????????
    Funkar visst inte med emoijs :)
  • lillaknytet

Vi har en brio go här hemma men är sugen på bugaboo Buffalo då jag har haft de andra modellerna.

Har ni börjat shoppa till bebis förresten?

• lillaknytet
    Anniiica skrev 2015-08-11 21:12:09 följande:

Är det några som ska gå profylaxkurs?
    Jag funderar på att boka kurs i okt i Sthlm.
    Men det handlar om mycket pengar.
    Är det någon som gått profylaxkurs och kan säga att det verkligen var värt det?

Vart finns det profylaxkurs i Sthlm? Är lite inne i den banan själv.
  • lillaknytet
    taramn skrev 2015-08-13 10:53:23 följande:

Jag längtar så oerhört mycket efter att barnet ska komma. Jag har fortfarande massor att fixa, som flytt o inhandling av barnprylar. Har fortfarande inte ens köpt barnvagn men ändå vill jag ha bebisen NU. Tiden går sååååå segt känns det som haha.

Är ni andra färdiga med allt vad det innebär att snart ha en bebis hemma?

Längtar galet mkt jag med :) här har vi redan vagn men vill ha en ny, haha.. Sen har vi/jag köpt overall bodysar byxor i stl 50 & 56 sen ska det köpas babyskydd och spjälsäng men det får bli närmare BF, vi har en Mosekorg som han får sova i början
  • lillaknytet
    moruri skrev 2015-08-20 09:08:25 följande:

Stress i livet resulterade i -4 kg.. Så nu ligger jag på +2 kg igen. Relationen är knagglig just nu. Tar mycket på oss med småbarn. Hur kommer livet se ut om några månader?
    Nej, just nu är jag inte någon muntergök. Det mesta känns bara jäkligt tungt. :(

Jag gick ner -13kg under min förra graviditet. Tips försök ha egentid även fast det är svårt med småbarn, jag vet :)
  • lillaknytet
    velvet skrev 2015-08-21 13:04:52 följande:

Jag har shoppat lite mer bebis-relaterat. Kunde inte hålla mig borta från den här fina skötväskan från elodie details. :) Tror att den blir jättefin till vår helsvarta Cameleon. :P Fler shoppinggalna?

Satan i gatan vilken snygg Glad Vet fasiken int vad man ska ha för någon nu. Har ni köpt en Cam3? Jag är lite sugen på den blå som är quiltad inuti eller Buffeln. 
  • lillaknytet
    velvet skrev 2015-08-21 19:28:47 följande:
    Visst är den! Vi har kvar en svart, leopardmönstrad skötväska från Marc Jacobs också från dottern som vi ska varva med. :D

Vi har beställt en Cameleon 3 men den kommer först i slutet av oktober. Längtar!! Var lite sugen på Buffalo också, den är ju så fin! Hur tänker ni?
    Vi har haft alla förutom buffeln, mannen gillade skarpt donkeyn men jag gillar inte att det är lufthjul ( fick punka inne på Lindex en gång inne i stan, mindre kul) så nu återstår bara buffeln, gillar att liggdelen är lite högre upp så ett +. Har sneglat på littlephant väskan den som är ett stort fack, men den är så galet stor.. 
  • lillaknytet
    Anniiica skrev 2015-08-25 07:23:46 följande:

Nu blir jag snart galen! 4:e veckan förkyld! Någon som har något/några tips mot grav.förlylning? Får inte sova på nätterna och kan knappt gå i backar utan att kunna andas normalt för att jag är så täppt!

Usch och fy, riktigt jobbigt och vara gravidförkyld, kan inte tipsa om något tyvärr. Blir alltid dunderförkyld i samband med förlossningen :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)