BF december 2015 :-)
Vi har Gustav och Henry som förslag till vår kille. Vi får väl se när han tittar ut vad som känns rätt
Vi har Gustav och Henry som förslag till vår kille. Vi får väl se när han tittar ut vad som känns rätt
Vi har en brio go här hemma men är sugen på bugaboo Buffalo då jag har haft de andra modellerna.
Har ni börjat shoppa till bebis förresten?
Är det några som ska gå profylaxkurs?
Jag funderar på att boka kurs i okt i Sthlm.
Men det handlar om mycket pengar.
Är det någon som gått profylaxkurs och kan säga att det verkligen var värt det?
Jag längtar så oerhört mycket efter att barnet ska komma. Jag har fortfarande massor att fixa, som flytt o inhandling av barnprylar. Har fortfarande inte ens köpt barnvagn men ändå vill jag ha bebisen NU. Tiden går sååååå segt känns det som haha.
Är ni andra färdiga med allt vad det innebär att snart ha en bebis hemma?
När ska man skicka in papperna till försäkringskassan, med moderskapsintyget?
Stress i livet resulterade i -4 kg.. Så nu ligger jag på +2 kg igen. Relationen är knagglig just nu. Tar mycket på oss med småbarn. Hur kommer livet se ut om några månader?
Nej, just nu är jag inte någon muntergök. Det mesta känns bara jäkligt tungt. :(
Jag har shoppat lite mer bebis-relaterat. Kunde inte hålla mig borta från den här fina skötväskan från elodie details. :) Tror att den blir jättefin till vår helsvarta Cameleon. :P Fler shoppinggalna?
Nu blir jag snart galen! 4:e veckan förkyld! Någon som har något/några tips mot grav.förlylning? Får inte sova på nätterna och kan knappt gå i backar utan att kunna andas normalt för att jag är så täppt!