• Anniiica

BF december 2015 :-)

Honsomvill skrev 2015-04-25 18:18:51 följande:

Hur gamla är alla, och vart är ni ifrån? :)

26år, bor norr om Stockholm.

Du då?
  • Anniiica

Berättade för min mamma idag, hon skrek rakt ut och började gråta! Tror någon längtar efter att bli mormor! Så skönt att berätta för någon:) nu får man bara hålla alla tummar och tår att det denna gång går hela vägen!

Någon mer som berättat?

• Anniiica

Precis! Min mamma var mitt största stöd när vi gick igenom vårat MA, och skulle något ske igen så vet jag att jag har hennes stöd.

Ska berätta för sambons familj någon dag i veckan, vet att vi inte kommer få samma reaktion men tror ändå dom kommer bli otroligt glada.

Resten får vänta till antingen v13 eller efter ultraljudet i sommar, om det inte börjar synas tidigare. :)

• Anniiica

Honsomvill: går inte att citera dig.

Otroligt tråkigt på din mammas reaktion.

Hoppas ni får en bättre reaktion av dom andra i eran närhet denna gång och hoppas att allt går vägen!

• Anniiica
    TessOphira skrev 2015-04-27 17:24:21 följande:
    Vad roligt :) Vi har gjort IVF och varit väldigt öppna med det så det kom ganska naturligt att berätta om resultatet såfort vi fick svar. Har bara fått positiva reaktioner. Många tårar haha.
    Vad härligt! Man blir så glad när man får positiva reaktioner.

Hoppas allt går bra för er!
  • Anniiica
    Dakine skrev 2015-04-27 18:47:51 följande:
    Gick super! :) Själv??

php3VLl2P19922.jpg
    Vilken fin och tydlig bild.

Frågade dom om du ville ha bilder eller frågade du sj?
  • Anniiica
    BowserSchnauzer skrev 2015-04-27 20:31:10 följande:
    Jag tycker inte magen syns särskilt mycket dagtid men svullnar upp rejält på kvällen (tarmar antar jag). Börjar kännas lite obekvämt att knäppa jeansen ibland dock. 7+2 idag.

Hur tänker ni andra med garderobsanpassning? Jag hoppas kunna klara mig ett tag, till sommaren kan man ju ha mycket klänning och leggings också :)
    Jag gick ner 10kg precis innan jag blev gravid, så förhoppningsvis kan jag ha mina gamla kläder tills sommarn kommer med sin värme:)

Grattis alla nya!!
  • Anniiica
    anabana skrev 2015-04-28 15:48:27 följande:

Nu har jag bokat in ett tidigt ultraljud i nästa vecka! Förra gången jag var gravid visade det sig i v 10 att där inte var ngt foster så jag känner att min oro är befogad i mitt fall.. Jag kommer att vara i v 8 (7+6) enligt mina egna beräkningar, då måste de väl kunna se om där finns ett foster? Eller vad tror ni?

Kram till er alla!

Jag var i vecka 6+3 och man såg foster, och hjärtslag tydligt, så dom borde absolut se på dig också, lycka till!
  • Anniiica

Nu vet cheferna på jobbet också, eftersom jag mått så dåligt och inte klarat av mitt jobb.

Det blev inga hurra rop direkt, mest skit.

Tråkigt, så det verkar bli en sjukskrivning här.

Jobbar som kock.

• Anniiica
    BowserSchnauzer skrev 2015-04-28 20:22:37 följande:
    Usch då vad tråkigt med den reaktionen. Har du mått så dåligt att du inte kunnat arbeta? Inte så bra att typ kräkas på jobbet om man är kock antar jag :/
    Jätte tråkigt med den reaktionen.

Jag mår konstant illa och har lågt blodtryck, så kan stå typ 30min och arbeta, sen snurrar det bara.

Korv är just nu mitt största hatobjekt, fyfan så illa det luktar!
Svar på tråden BF december 2015 :-)