Inlägg från: Honsomvill |Visa alla inlägg
  • Honsomvill

BF december 2015 :-)

Hur stor är chansen att det antingen inte finns något där inne eller att fostret inte lever?

• Honsomvill
    kaftan skrev 2015-04-29 10:41:50 följande:
    - var bor du? Har sambo och fina vänner, men känner mig ensam, eftersom ingen kan veta hur det känns - om de inte varit med om det....
    Bor strax utanför stockholm!

Känner att det är svårt att prata med mina vänner om detta då de flesta knappt flyttat hemifrån och inte alls är på samma nivå som jag och min sambo
  • Honsomvill

Jag tycker att det känns som att mina symtom har försvunnit.. Eller iaf minskat en heeel del. Vad kan detta bero på?

• Honsomvill
    kaftan skrev 2015-04-29 16:25:33 följande:
    Kan tänka mig det, en del av mina vänner är i alla fall närmare trettio än tjugo, vilket hjälper tror jag. Min familj bor i Solna :) så är där ifrån.

Vi kan följas åt här eller Facebook, kanske känns det mindre ensamt då?

Förresten kan ju symtomen skifta från dag till dag, sålänge du inte har ont/blöder är det nog ingen fara!
    Visst! :D lägg till mig på facebook, Sara Jardefalk!

Ja, du har nog rätt :) ska hålla mig lugn!
  • Honsomvill

Mår redigt illa just nu.

Har stark mage i vanliga fall så hoppas spyorna håller sig borta, men fy för att må illa alltså!

• Honsomvill
    velvet skrev 2015-05-16 10:31:10 följande:

panisette - Kul med fler från Stockholm! Var i Stockholm bor ni? :)

Bor också i sthlm! (Typ) 4mil utanför, i södertälje :)
  • Honsomvill
    Igår när jag var på stan och skulle luncha med en tjejkompis, slog illamåendet bara till. Det blev liksom för mycket med värmen och alla dofter, så först trodde jag att jag skulle svimma, men sen började jag hulka och rusade bort mot byggnadens enda toalett. Kom fram till den enda kvinnan som stod i kö och bad snällt om att få gå före, samtidigt som jag fortfarande hulkade. Jag fick som svar "eh.. Nej jag har redan väntat så länge" desperat bad jag ännu en gång, snällt och la till att jag verkligen kommer att spy men fick då som svar "nej då kanske du ska gå någon annanstans, för annars kommer ingen kunna gå på toa efter dig" (som om man inte tar hand om sin egen skit liksom). Så när toan blev ledig gick hon in. Den enda toan i hela byggnaden.. Vart menar hon att jag annars skulle ha gått? Det var redan försent så jag fick ställa mig i ett hörn bakom toalettdörren. Så fruktansvärt förnedrande! Men hellre där i hörnet än ute bland allt folk vid lunchställerna. Otrevliga jävla människor.... 
  • Honsomvill

Någon mer som hört om den här "kissa i en plastmugg med bikarbonat" grejen för att gissa könet på bebisen?

Man ska tydligen ta en sked bikarbonat i en plastmugg och kissa i den och sen röra om snabbt. Om det bubblar och låter - är det en pojke, om det inte händer något alls, är det en flicka.
    Nån som testat?

• Honsomvill
    bellamijo skrev 2015-06-09 17:22:14 följande:
    Jag testade det med dottern. Då stämde det ;)
    Åh! :) när kan man börja testa?
Svar på tråden BF december 2015 :-)