BF december 2015 :-)
En fråga,
Va ska man handla för storlek på bebis kläder? Eftersom det är vårt första barn, har jag verkligen ingen aning...
En fråga,
Va ska man handla för storlek på bebis kläder? Eftersom det är vårt första barn, har jag verkligen ingen aning...
Alltså.. Jag kommer fortfarande i mina kläder och sådär... Tycker snarare att mina byxor åker ner för rumpan.. Haha! Kan de va att jag inte kan dra upp dom lika långt upp kanske?
Jag heter sarajardefalk på instagram :)
Vilken graviditetsförsäkring ska man ha och när ska man teckna en?
Är i V14 (13+4) och känner inte så mycket.. Är det spökvecka eller vad ska man tro?
Vad tror ni att ni får för kön på bebis?
Jag vill nog tro pojke.
Igår vräkte jag i mig (hehe) spagetti med köttfärssås, med MASSOR av nyriven parmesan ovanpå. När jag ätit upp så upptäckte jag att oj, parmesan ska man visst inte äta som gravid. Behöver jag oroa mig nu?
Vi har inte gått ut officiellt ännu.
Min sambos föräldrar och syskon vet men mina vet inget ännu. Väntar tills jag har gått på semester så att jag - om dm bemöter med dumma kommentarer - kan ta det lugnt och inte stressa upp mig för både det och jobbet.
Har idag haft så jävla ont i huvudet! Brukar aldrig ha ont i huvudet.. Någon som vet vad detta kan bero på?
Fråga: Hur klarar ni av att vänta till RUL för att kunna se att allt är ok med barnet?
Tänk om man kommer dit och så har barnet varit dött i flera veckor?