BF december 2015 :-)
Bvc besök avklarat. Lillen har biffat upp sig de senaste dagarna, 400g på 4 dagar! :) skönt! Själv vägde jag 77kg när jag blev gravid, 88 som Max under graviditeten och idag väger jag 74kg! Skönt! :)
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Bvc besök avklarat. Lillen har biffat upp sig de senaste dagarna, 400g på 4 dagar! :) skönt! Själv vägde jag 77kg när jag blev gravid, 88 som Max under graviditeten och idag väger jag 74kg! Skönt! :)
Min fina flicka föddes 14/12 efter igångsättning den 13. Pga havandeskapförgiftning.
Från det att jag fick ett snöre med någon platta på tills dess att hon var ute tog det 17 timmar.
Men från att jag kom in på förlossningen tills hon tittade ut tog det bara 3 Tim
Det var fas 2 o 3.
Igår och idag har jag haft jätteont i underlivet. Så fort jag går gör det ont eller när jag ska resa mig upp. Dagarna innan kände jag ett extremt tryck och hugg. Tror ni att bebis har fixerat sig?
Det här är min andra graviditet men förra gången märkte jag inte direkt när bebis fixerade sig och det var mycket tidigare.
Är nu i vecka 38.
Nu har jag haft regelbundna o lite smärtsamma sammandragningar sen 14.30. Även om jag fött barn innan så känner jag mig såå osäker på när det är dags o ringa in till sjukhuset! Med sonen gick ju vattnet så då var det ingen snack om saken men nu är jag bara osäker. Vill ju inte ringa in sen slutar de igen som de gjorde i måndags
Hon kom kl 1 natt ) allt har gått bra o vi har precis fått komma hem:)
Idag 04.17 tittande han ut!
3292 gram, 50 cm
Helt overkligt :)
Fick spinalbedövning o skulle aldrig vilka vara utan den! Vilken befrielse att få den!
Här är en till som ammat hela natten o känner mig trött o uppgiven. Mina tankar har också gått till ersättning iaf en gång på natten. Skönt man inte är ensam om de här tankarna, kände mig så kass i natt
Imorse strax innan sex tittade våran Klara ut. :) En välskapt liten tös som nu ligger o nanar i mammas famn. <3