BF december 2015 :-)
Allt såg bra ut på vul idag. Så himla skönt!
Allt såg bra ut på vul idag. Så himla skönt!
Åh va härligt! kan du pusta ut lite nu då
Jag vågade inte ens fråga det, töntigt av mig! så gör jag när jag är rädd för att få ett svar jag eventuellt inte vill ha Ja så gör jag också, det är ju många som skrivit det så
BM sa först att jag var tvungen att göra ett gynekologiskt ultraljud för det var nog för tidigt för ett vanligt, men det räckte med ett vanligt så glad för det för jag var inte alls förberedd på att det skulle få ett ultraljud överhuvudtaget
Ja jag känner likadant! åt också lågkolhydratkost förut men det funkar bara inte nu, det är väl därför jag gått upp så mycket i vikt. Lyckas du äta lågkolhydrat ändå?
ja man vet ju inte riktigt.. käner mig oxå fluffig å svullen.. gillar det inte alls, men är väl det dÄr jäkla brödet :P i samband med pluppen i magen ;)
Vet inte vilka ni syftar på men jag skriver om kosten bara för att jag är svullen och dålig i magen. Vikten har jag inga problem med.
Har för övrigt inte uppfattat att viktdiskussionen handlar om utseende utan om hälsan för både den som är gravid och fostret. Känns ju som ganska relevanta funderingar. Vill man inte delta i en diskussion kan man väl bara låta bli?
Snobi: absolut så länge det handlar om hälsan så ja! :) menade inte något negativt bara allmänt att det är tröttsamt med vikthetsen som kan ske även när man är gravid.
Oj, ska alla utom jag göra kub? Känns som att jag har missat något.
Min bm rekommenderade förresten lightprodukter för att de är d-vitaminberikade. Tror jag struntar i det rådet för det känns så jättefel för mig som annars har kört på mer (nyttigt) fett och mindre kolhydrater.
Kanske har med din ålder att göra? där jag bor erbjuds det först efter 34 år tror jag hon sa.
Usch, nu har jag gått och blivit orolig. Tog ett graviditetstest för några timmar sedan "bara för att", och tänkte att det borde ju ge maximalt utslag (alltså att teststrecket är lika starkt som kontrollstrecket). Men det var det inte. Det visade ju rätt starkt, men inte alls lika starkt som kontrollstrecket. Testade med graviditetskollens sticka, men tänkte att testremsan kanske inte innehåller så jättemycket färg? Eller kanske det var dåligt med färg på just det testet? Usch, tankarna är många just nu. Är i vecka 8 så det borde ju visa jättestarkt. Eller? Vad tror ni?