BF december 2015 :-)
Hur gamla är alla, och vart är ni ifrån? :)
Hur gamla är alla, och vart är ni ifrån? :)
Alltså jag mår skitdåligt !!
Vet inte vad det är,men är alldeles matt,skakig i knäna,helt ostadig,yr och ont i huvudet.....hjärtat slår i över 100 slag i minuten 105-128 .... och jättehårt!
Detta har hållit på nästan hela veckan nu :/
Berättade för min mamma idag, hon skrek rakt ut och började gråta! Tror någon längtar efter att bli mormor! Så skönt att berätta för någon:) nu får man bara hålla alla tummar och tår att det denna gång går hela vägen!
Någon mer som berättat?
Alltså jisses vad min mage har vuxit. Den börjar redan bli svår att dölja! Har lite hull på magen sedan innan så det gör att den ser ännu större ut :P Till och med sambon la märke till hur väl den syns, och han brukar aldrig lägga märke till saker och ting :) Supermysigt förstås, men eftersom vi vill vänta 6 veckor till med att berätta för allmänheten så kommer det lite svårt att dölja, speciellt nu när man går mot mer lättklädda tider (familjen får dock veta om 2 veckor ungefär)
Bebisen ville inte stanna kvar.
Jobbar ju som undersköterska och det börjar bli lite jobbigt i vissa situationer, mår så Fruktansvärt illa när jag känner vissa lukter. Och otrevliga lukter finns det ju gott om när man jobbar som detta. Annars är det bara morgonillamående, men på jobbet är det allra värst..
Har läst allas inlägg här och skänker alla mina varmaste tankar till er som går i orostankar. Men måste få fråga... är jag den enda här som inte konstant oroar mig för missfall? Jag har bestämt mig för att njuta utav denna tid (njuta av det man kan mellan alla kräkningar och könsloutbrott) men inte oroa mig i onödan, för det framkallar så mycket stress som kroppen verkligen inte behöver nu.
Är det någon mer här som tappar mycket hår? Jag tappar jättemycket i samband med dusch och efteråt :S