• Pyret 85

BF december 2015 :-)

Finns det något BF-lista förresten?

• Pyret 85
    TessOphira skrev 2015-04-19 15:54:59 följande:

Hur långt har ni kommit med namntänket? Vi har fullt krig hemma här. Vi vill så olika, jag och mannen. 

Flicknamn är vi helt eniga om. Det är ett namn som jag tänkt mig att en ev dotter skulle heta. Blev helt chockad när sambon en dag berättade att han drömt att fick en dotter med exakt det namnet. Vi har alltså inte pratat om namn tidigare.

Pojknamn har jag ett par jag gillar jättemkt men sambon gillar dom inte alls.
  • Pyret 85
    soda skrev 2015-04-19 19:23:20 följande:

Tyckte jag såg något om att det fanns en facebookgrupp för decemberbebisar? Är den hemlig och är ni alla med där också?

Jag vet inget. Håller mig borta från fb-gruppen om det finns någon fram till jag har outat graviditeten i vilket fall som.
  • Pyret 85
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-20 01:36:52 följande:
    Usch jag gillar inte den här första tiden.....dagarna sniglar sig igenom dom dagar man känner sig osäker och lite orolig.....jag har haft ont av och till ikväll,känns som om "mensmagen" är tung och värker....
    Varje gång jag går på toa så håller jag tummarna för att slippa se en blödning. Ja visst sniglar dagarna sig.
  • Pyret 85

Och stegringen. Stegring från ÄL+9 - ÄL+11. BIM imorgon och jag har aldrig plussat så starkt innan BIM förut. Dock brukar jag använda stickor och dom är dåliga i jämförelse.

• Pyret 85
    troomtre skrev 2015-04-20 07:08:40 följande:

Plussade 12/4 ?? Beräknad bf 22/12, första barnet ??

Grattis och välkommen hit
  • Pyret 85
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-20 11:36:38 följande:
    Precis samma för mig....fast när jag fått missfall har jag inte haft ont innan :-O
    Har du känt av dina missfall innan blödning?
    Nä jag har alltid börjat blöda först och sen har smärtan kommit.

Kändes innan idag som något rann där nere och hade lite mensvärk. Var helt inställd på att jag börjat blöda. Gick på toa och då var där inget. Puuhh!
  • Pyret 85
    joss82 skrev 2015-04-20 13:33:15 följande:
    Grattis! Dig känner jag igen från andra trådar =). Hoppas det går vägen den här gången!
    Tack
Svar på tråden BF december 2015 :-)