BF december 2015 :-)
SsJj - Usch vad oroligt och jobbigt! Vilken vecka är du i? Varför har du haft en känsla av att någonting inte var som det skulle? Håller tummarna iaf och tycker iaf att du ska försöka få ett VUL!
SsJj - Usch vad oroligt och jobbigt! Vilken vecka är du i? Varför har du haft en känsla av att någonting inte var som det skulle? Håller tummarna iaf och tycker iaf att du ska försöka få ett VUL!
Längtar14 - Jag ska också göra KUB den 1 juni, kommer då att vara i v. 12+0. Du borde bara ligga en dag framför mig då? :)
Jag tog mitt blodprov i onsdags.
Någon annan vars byxor stramar? Kan knappt ha mina vanliga och det känns obehagligt. Men för tidigt med mammakläder liksom. Eller hur resonerar ni andra?
Nej vad hemskt! Värsta mardrömmen. Hoppas att ni blir väl omhändertagna av vården i allt det här? Kram.
Jag är SÅ spänd och förväntansfull när det gäller könet. Kan knappt vänta till RUL (men vet ju såklart att jag måste, hehe). Någon annan som har tankar om kön? Kommer alla att ta reda på det om det går att se? Vi har ju en dotter sen innan. :)
Jag förstår mig inte på folk som klarar av att vänta! ;)
Jag har en stark känsla av att bebisen i magen är en pojke. Min sambo tror på tjej vilket han trodde förra gången också, och då hade han ju rätt. ;) Är det någon som vet om chansen att få samma kön som tidigare är större än att få olika kön på barnen? Tänker att vissa män lättare "producerar" killar och andra tjejer?
Anniiica - Som sagt, förstår mig inte på det! ;) Men är väldigt imponerad och önskar att jag också kunde hålla mig.
Beya - Kul med sån kunskap! Jag har verkligen noll koll på det... Vi hade sex en gång om dagen tre dagar innan ägglossning, inte på själva ägglossningsdagen dock. Vad betyder det? :P
Vi blir överraskade vid RUL istället. :)