FET/IVF 2015 Maj
Hänger på jag med :) 3:e ivf försöket för oss i maj. Har 2 misslyckade et och ett fet det senaste halvåret. Så hoppas verkligen på detta nu!
Hänger på jag med :) 3:e ivf försöket för oss i maj. Har 2 misslyckade et och ett fet det senaste halvåret. Så hoppas verkligen på detta nu!
Hänger oxå på här! Har planerat ÄP v 22. Känns som en hel evighet tills dess men man får tänka positivt :)
Hoppas maj är VÅRAN månad så vi får många fina plus :)
Har tänkt lite på det här med Kub test etc. Jag är inte så bra insatt och först och främst måste jag se till att plusa vilket jag hoppas på snart men när det väl gäller...Hur gör ni? Jag har förstått att det kan leda till större risk för missfall. Hur tänker ni? :)
Hej, nu har jag kissat på stickan och det blev inget plus. Jag har ringt båda klinikerna Västerås och Uppsala och i Uppsala sa de att jag skulle få höra av mig till Västerås Och starta om behandlingen. Jag Har inga embryos i frysen.
Så idag "firar " jag med svart te och bada badkar.
Har sprayat Suprecur i 12 dagar nu och ännu har inte blödningen kommit. Vid första försöket fick jag blödningen på dag 7. Kan det variera såhär från gång till gång? Hur har det varit för er andra?
Hej, jag började spraya för 10 dagar sedan, direkt efter mensen var slut skulle jag börja. Nu har jag läst att man ska börja ca 1 vecka före mens och därför få en blödning på spraydag 12-14. Barnmorskan sa till mig att jag skulle ringa efter 14 dagar oavsett om jag fått mens eller inte, men jag kan ju inte få mens redan nu eftersom det bara var 2 veckor sedan sist?
Hur har ni gjort? Vilken dag började ni spraya på? och vad händer om man inte får en blödning?
All lycka till er i denna grupp!
Hmm, jag tog äggmognadssprutan Pregnyl igårkväll och idag känner jag mig riktigt uppsvälld och magen ömmar. Är det vanligt?