FET/IVF 2015 Maj
Ett annat par i rummet diskuterade just denna fråga med varandra. Förstod av deras samtal att den mannen sa att han inte haft fast att han hade det.
Den frågan har aldrig dykt upp tidigare.
Hur jätte noga e de med synarelan?
Min sprayburk e trasig. Kommer inget ur den hur mkt ja än trycker.
Fick lite lite ur den ikväll.
Ska ju räcka till 60 doser och de har ja inte använt.
Måste ringa till umeå imorgon. Såg även att ja inte fick ut orgalutranen när jag hämtade ut allt annat. :(
Tyvärr så har de flesta av oss flera misslyckanden bakom oss. VI är alla så otroligt starka som gång på gång orkar att resa oss och fortsätta. Kämpigt att kastas mellan hopp och förtvivlan, det måste vara det absolut jobbigaste och det som är allra mest psykiskt påfrestande i allt detta.
Då när jag upplever att det är som jobbigast är ruvartiden, den är rent ut sagt ett helvete.
Idag 2 rd med ett 5-dagars blastocyst, de andra 2 som dom hoppades kunna frysa igår gick ej så nu sitter vi här med en liten hopplöshet i allt detta. Känns som ännu ett misslyckande, hade känts så bra med ett eller två i frysen som ett plus.
Detta är vårt 3:e ivf försök, om det kändes tungt de andra gångerna vad kommer det inte kännas om man skulle misslyckas i detta? Törs knappt tänka tanken.
Vi är ALLA här inne riktiga kämpar!
Här blev det inget FET den här månaden då äl-stickorna inte visat omslag än... ???? dag 21 idag.
Fick mens igår så nu tar vi en paus fram till i höst.
Jag önskar er andra all lycka till med hela mitt hjärta!
Jaha då var det kört igen :(
Känner mig helt tom i både kropp och själ!
Vet inte vad vi gör nu...
Vill inte inse att det är över...
Jag har en fundering.
Ni som har haft "mensvärk" under ruvningen blev det just mens eller blev det ett plus?
Ni som inte känt något speciellt fick ni trots allt mens eller plus?
Vi fick klartecken efter UL idag att göra ostimulerat FET i denna cykeln. Så vi väntar in ägglossningen om ca 2 veckor o sen kör vi :) nån med erfarenhet av ostimulerat FET?