FET/IVF 2015 Maj
Blomster84 nu när du säger det så ja. Absolut mer kissnödig. Även uppe på natten.
Blomster84 nu när du säger det så ja. Absolut mer kissnödig. Även uppe på natten.
Iaeh avvakta några dagar och se om mensen kär igång på riktigt innan du ger upp hoppet, man kan ha genomblödning när mensen är beräknad - även om man är gravid.
Längta vet inte om ni har samma rutiner som min klinik men då va det sista dagen man sprejade som man tog ovitrelle. Å inget sprej efter sprutan bara innan.
Elisabeth 1973 vi gjorde 2 fulla ivf och en frysåterföring på landsting sedan privat 1 full ivf och 1 frysåterföring vilken bebis graviditet.
Nu på syskonförsöket så är det 9e fulla ivf nu. Dyrt plågsamt och psykiskt påfrestande. Vårt sista försök sen blir det äggdonation.
Mytime förde du tillbaka idag? Jag har testdag 4 juni. Har du samma?
Nu har det varit många negativa händelser med minus och missfall här i tråden. Hoppas verkligen att alla får sina efterlängtade plus snart ???
Själv är jag på RD 1 med vår första blastosyst ever Testdag 4/6. Känns som en evighets väntan.....
Mytime jag har ont när jag nyser. Gjorde äggplock och åf samtidigt som dig. Har lite ömhet i buken och det spänner rätt bra när jag andas. Utöver det är jag grymt gasig (lutinus?) och det gör ont i magen r luften passerar. Tack o.lov mest på kvällarna för det hade varit besvärligt på jobbet????????
Pommac har ni testat långa protokoll med gonalf högre dos? Jag fick 375 u.
Sen finns även Elonva som är ny på marknaden.
Tycker ni ska prata om fler alternativ. 5 ägg med gonalf var ju inte dåligt men Heller inte superba.
Vilken dos körde ni?
Ruvar dag 3 här med en blasto. Tiden går så sakta....
För oss är det dubbel faktor. Jag har endometrios och min sambo har väldigt få spermier.