-
Å nej varför inte! :( hoppas på bättre lycka nästa gång! KramPommac1 skrev 2015-05-22 13:37:08 följande:Vi skulle också få tillbaka två men nu blev det inget. Åter igen så blev inget befruktat trots ICSI. Tror jag går och dör!
-
Håller med vi kunde väll hoppa fram en månad!mom2012 skrev 2015-05-23 23:44:21 följande:
Ruvar dag 3 här med en blasto. Tiden går så sakta....
-
Lågt spermieantal och ngt låg rörlighet. Har gjort icsi :)MissX skrev 2015-05-24 07:14:55 följande:
BIM idag och massa nervositet. Skulle kunna tjyvtesta men ska hålla mig har jag bestämt! Inte ens något test hemma. 9 dagar kvar tills testdagen... Ja tiden går väldigt sakta.
Ni som är med här i tråden varför IVF? I mitt fall är det min man som helt saknar spermier. I mitt fall ser jag "normal" ut. Intressant och veta.
Lycka till alla!
-
Jag vågar mig på ett grattis! sådär började det för mig tre dagar senare såg det ut som på bilden!Coocoo skrev 2015-05-24 19:41:56 följande:
Testade idag på rd5. La testet och gick in och duschade när jag kom ut såg jag detta? Kan det verkligen stämma? För visst ser ni oxå det svaaaga spökstrecket?
-
Spännande lycka till :)Linda8110 skrev 2015-05-26 06:28:27 följande:
Idag är det dags att börja ruva igen! Hoppar över Trombylen denna gång då det ej resulterade i något gott förra månaden. Kl.13 ska blaston sättas in :)
-
Grattis Coocoo
-
Vet ni hur vanligt de är att ngt är fel vid vul? Nu börjar jag oroa mig för att inte vara gravid eller att fostret inte växer! :-O
-
Jag kan inte heller skriva i appen väldigt störande :(
Nicka skrev 2015-05-31 19:44:09 följande:Har nått strul med min app i mobilen,kan inte skriva eller svara :(
Igår började jag med sprutor så underbart att äntligen vara igång, är så taggad inför detta försök!
Imorgon måste jag ringa min gyndoktor och kolla när de blir ultraljud.
nickasworld.blogg.se
-
De tror jag inte jag har haft feber till ocj från :)
misame89 skrev 2015-05-31 21:35:50 följande:Hej är det snälla någon här inne som vet om feber(ej hög)
Är tecken på att nått är fel som tex missfall på gång ?
-
Grattis!!lindavik skrev 2015-06-06 10:28:45 följande:
Jag plussade imorse!! På testet stod det "Gravid 2-3". Detta är min första IVF och är idag på ruvardag 10 med en blasto. Jag har haft molande värk till och från i ett par dagar nu. Magen är stenhård, uppsvullen och utåtputande. Jag är gasig och dessutom huvudvärk + att brösten och bröstvårtorna är ömma. Hoppas på ett plus för dig med! :)