Kul?! Ja det är väl det sista det är.. Det är ju dessutom ovanligt att de sätter in två ägg. De som inte gör detta fattar ju tyvärr inte nånting och de flesta har ingen förståelse. Min syster fick antagligen ett tidigt missfall nyss (typ v 5) och blev helt förstörd över det, det var deras första försök? Förstår ju att man blir ledsen men hallå.. Kom in i min verklighet. Beklagar så himla mycket att första försöket ej tog sig. Hade inte väntat mig att mitt skulle göra det. De flesta lyckas iaf inom tre försök! Kram
Mysan10 skrev 2015-06-14 21:53:07 följande:
Grattis alla som blivit gravida och lycka till alla som håller på med behandling!
Fick mens igår på RD13 så vårt första ivf misslyckades. Känner mig less men försöker tänka på att det snart är semester och så får vi ta nya tag i slutet av sommarn.
En kompis till mig sa för ett tag sen "Det skulle ju vara kul att sätta in embryon för då är det stor chans att få flera barn samtidigt" Blev så sur på henne eftersom jag nämt för 1, 5 år sen att vi ville få barn så då borde hon fatta att vi kämpar med det. Det är ju verkligen kul med ivf!!! Eller inte. Känns som det inte är nån som riktigt förstår vad vi går igenom så det är skönt att kunna skriva här.
Önskar er en skön sommar! Kram <3