FET/IVF 2015 Maj
Börjat blöda ordentligt nu. Skit! :( Nåja, glad midsommar till er alla och håller tummarna för er :) stor kram!
Börjat blöda ordentligt nu. Skit! :( Nåja, glad midsommar till er alla och håller tummarna för er :) stor kram!
Jag har ultraljud till veckan och e så fruktansvärt rädd för att de ska visa att våra 2 inte lever eller inte finns. Men har ja ngt och oroa mig för tycker ni?
Är det Canesten som funkar som svampmedicinen vid graviditet?
Detta känns ju inte så lovande, har mensvärk idag... Får alltid det en vecka innan den kommer. Det är inte så jag behöver ta en värktablett men den är där hela tiden och molnar :(
Det sket sig för mig också. Har precis börjat blöda. Fan också.
Lycka till alla andra och ha en skön sommar!!!
Kram
Semlan1988 - vad spännande med ruvning! Hoppas att det går bra, att tiden går fort och att molvärken bara är känningar från insättningen. Haft molvärk sen insättning men ingen mens än - RD12 idag. Lycka till!
Blir så stressad av dessa små blödningar som kommer sedan i onsdags... Jag har ju sett att bebisens hjärta slår och de ytterst små flytningarna som kommer nu är bruna, dvs gammalt blod. MEN jag blir ändå så stressad att något är fel.
Linda8110 - jag hoppas verkligen att du har rätt! Vågar inte riktigt haka på den känslan än, men efter imorn hoppas jag kunna få känna lite ro och glädje.. Håll tummarna!
Linda8110 - lät ju som supermysig shopping! Hoppas att jag också ska behöva köpa sånt inom kort;D "Ro" var att ta i, men ett steg framåt iaf - ett av tusen;)