• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • GlitterLina

Men titta.

Nu fick jag en blinkade gubbe på mitt ÄLtest!! Va betyder det?

Jag som fick stor geleaktig flytning igår..

Måste sexa idag för säkerhetskull, dock lite svårt när man har väldigt mycket molvärk å öm runt äggstockarna

• MissHelene
    lanylena skrev 2015-05-11 09:59:31 följande:

Okej, jag skriver in 21/1 så länge då. smile1.gif Välkommen till tråden som heter BF Januari 2016 :)

Tack så mkt!:)
  • MissHelene
    Malin 845 skrev 2015-05-11 10:52:29 följande:
    Hejsan!

Jag ska ha min mens idag. Bim är beräknad icke mens, alltså då man hoppas att man inte får mens. Så min bim är idag. Ja nu på morgonen har jag haft mer molande smärta, mer hungrig och är sjukt trött, kan vara mensen som är pågång. Hoppas också att vi båda får ett plus! :). Jag tänkte testa på fredag, om jag inte fått mensen. Då borde det visa om det är något där inne :) lycka till!
    Hej Malin! Jag testade idag på BIM -3 med clairblue digital och jag plussade! Så ge dig ut och köp ett du också :D
  • Tassen
    Symetrical skrev 2015-05-11 06:35:23 följande:

Jag brukar må prima liv rent psykiskt under äl, extra mycket energi och allmänt glad, dock är suget sådääär när man har världens kramp i magen. :-P

Fortfarande starkt på äl-test idag och tempen ungefär samma. Förbannade status quo...

0.2 grader högre idag så 0.3 totalt sen lördag så det släppte för mig. Men om mensen kommer på lördag blir det bara 6 dagars lutealfas... Mindre bra...
  • Tassen
    MissHelene skrev 2015-05-11 13:31:27 följande:

Hej Malin! Jag testade idag på BIM -3 med clairblue digital och jag plussade! Så ge dig ut och köp ett du också :D

Grattis!
  • soofa
    GlitterLina skrev 2015-05-11 11:14:39 följande:

Men titta.

Nu fick jag en blinkade gubbe på mitt ÄLtest!! Va betyder det?

Jag som fick stor geleaktig flytning igår..

Måste sexa idag för säkerhetskull, dock lite svårt när man har väldigt mycket molvärk å öm runt äggstockarna 

Vad jag känner till är väl en blinkande gubbe att man är väldigt fertil, medan en fast gubbe är mest fertil? Så kör på! :)
  • GlitterLina
    soofa skrev 2015-05-11 13:43:54 följande:

Vad jag känner till är väl en blinkande gubbe att man är väldigt fertil, medan en fast gubbe är mest fertil? Så kör på! :)
    Tänkte att det va så :)

Ska försöka å ha sex idag å på ons å fortsätta testa tills gubben slutat blinka :)
  • Maka94

Nu har jag köpt test, om jag bara vågar så ska jag prova testa imorgon :)

• waan

Hej! Hoppar in här jag med, har bim imorgon och detta är andra försöket att få till ett syskon till våra son :) Har spända bröst, molvärk och illamående....to be continued ;)