BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Tveklöst positivt enligt mig! Digitalt är inte lila känsligt, säkert därför det visar negativt fortfarande. Som så många andra skriver så testa igen på typ tisdag!
Har en fråga till, till er som nyligen plussat eller varit gravida tidigare och har koll på detta:
Har er livmodertapp förändrats något tidigt i graviditeten? Dvs dragit sig uppåt? Blivit mer bakåtriktad?
Min är som vanligt ganska långt ner och inte bakåtriktad. (Är på ÄL4-5 idag.)
Hoppar in här!
Ska ha min mens imorgon, men känner inte samma smärta i magen och underlivet som jag brukar ha, utan mer "bubblande" i magen typ. Har inte ont alls, är dock väldigt trött, brösten är svullna, har huvudvärk och har flytningar. Hoppas på plus nästa vecka! Så är nu bim - 1
O det känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst, molar o ilar o ibland sticker det till vid livmodern.
Springer på toa direkt för o kolla om mensen kommit, men ingenting.
Men du, ingen mens.. De e ju positivt grattis!
O det känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst, molar o ilar o ibland sticker det till vid livmodern.
usch jag känner med dig *skickar massa styrkekramar* de e ok att känna sig nere!
har snart överlevt bim och kan snart lägga till +1 men man har varit där förr... men hoooopppas!!
I morse kom mensen,2 dagar tidigt... Ett år av försök. Får kanske inse att jag och min man inte kan få barn tillsammans...