• Kevin49

Vad skulle du göra om du märker att din granne flörtar med din tjej?

Vad skulle du göra om du märker att din granne flörtar med din tjej?

• Svar på tråden Vad skulle du göra om du märker att din granne flörtar med din tjej?
  • Anonym (Han)
    Kevin49 skrev 2015-04-16 11:34:13 följande:
    Grattis för 10 års förhållandet, men hur känns det innerst inne, när du har en fantasi som du inte får uppleva det.
    Drömmer du om det, eller vad? någon gång kommer det att kväva dig och till slut kommer du att göra det.
    Eller så kanske du har redan gjort det, men du är väldigt diskret och han får inte veta det.
    Vet han att du chattar?
    Va citerade du rätt nu? Vadå JAG kan inte förverkliga någon fantasi utan honom, jag vill att HAN gör det skönt för en annan kvinna. JAG har ingen fantasi att vara med en annan man. Undrar om du ens läser vad jag skriver?! Verkar inte som det, nej min fantasi att se HONOM med en annan kvinna är inte viktigare för mig än mitt förhållande. Han vill inte ha någon annan. Han är extremt trogen och skulle aldrig komma på tanken att kyssa någon annan även fast jag skulle tycka det vore hett. Nej jag känner mig inte kvävd. Jag känner mig inte olycklig det känns inte som jag saknar något. Varför är det svårt för dig att förstå att jag är LYCKLIG trots 10år tillsammans och även barn?
  • Anonym (Han)
    Kevin49 skrev 2015-04-16 11:34:13 följande:
    Grattis för 10 års förhållandet, men hur känns det innerst inne, när du har en fantasi som du inte får uppleva det.
    Drömmer du om det, eller vad? någon gång kommer det att kväva dig och till slut kommer du att göra det.
    Eller så kanske du har redan gjort det, men du är väldigt diskret och han får inte veta det.
    Vet han att du chattar?
    Chattar? Vad snackar du om? VAKNA!! Jag chattar inte med någon. Har inget intresse av andra män. Haha du verkar ju inte kunna läsa. Jag tänder på tanken att "HAN HAR SEX MED EN ANNAN KVINNA" fattaru?!
  • Kevin49
    Anonym (Han) skrev 2015-04-16 12:08:30 följande:
    Va citerade du rätt nu? Vadå JAG kan inte förverkliga någon fantasi utan honom, jag vill att HAN gör det skönt för en annan kvinna. JAG har ingen fantasi att vara med en annan man. Undrar om du ens läser vad jag skriver?! Verkar inte som det, nej min fantasi att se HONOM med en annan kvinna är inte viktigare för mig än mitt förhållande. Han vill inte ha någon annan. Han är extremt trogen och skulle aldrig komma på tanken att kyssa någon annan även fast jag skulle tycka det vore hett. Nej jag känner mig inte kvävd. Jag känner mig inte olycklig det känns inte som jag saknar något. Varför är det svårt för dig att förstå att jag är LYCKLIG trots 10år tillsammans och även barn?
    Förlåt, jag missförstod det, jag trodde att du hade en fantasi för dig också.
    Sorry
  • Kevin49
    Anonym (Noir) skrev 2015-04-16 12:08:08 följande:
    Okej... Bara han inte missuppfattat det och tror att ni två spelar på samma planhalva, att du tycker det är okej att om du får kladda på hans fru så får han tafsa på din tjej. Kanske bättre att vara tydlig med att det han håller på med är inte okej.
    Hans fru förstod och fick honom att skärpa sig, han fick gå runt kvarteren några varv utan jacka för att nyktra till.
    Hädan efter, så vid bordplacering så är det alltid hans fru som sitter bredvid honom och jag får sitta mitt emot honom.
  • Anonym (Noir)
    Kevin49 skrev 2015-04-16 12:22:02 följande:

Hans fru förstod och fick honom att skärpa sig, han fick gå runt kvarteren några varv utan jacka för att nyktra till.

Hädan efter, så vid bordplacering så är det alltid hans fru som sitter bredvid honom och jag får sitta mitt emot honom.

• Kevin49
    Anonym (Noir) skrev 2015-04-16 12:24:23 följande:
    Jag tror inte att han skulle ha emot om någon gjorde något med hans fru, så länge han får också något ut av det.

Jag har ingen respekt för honom.
  • Sarakechi

På ena sidan bor min svärfar, på andra sidan min sambos bröder, och blotta tanken är vidrig, så det stannar vid ett konstaterande om vilka ens grannar är.

• Kevin49
    Sarakechi skrev 2015-04-16 12:43:54 följande:

På ena sidan bor min svärfar, på andra sidan min sambos bröder, och blotta tanken är vidrig, så det stannar vid ett konstaterande om vilka ens grannar är.

Finns det ingen annan som bor i närheten?
  • Anders 386

Beror på hur långt det går. Till en viss gräns är det tändande, men går det för långt så blir det jobbigt. Har råkat ut för det, men inte med en granne. Man blir lite ställd och vet inte hur man ska uppträda. Det är ju inte jag som kan sätts gränsen, det kan ju bara min fru göra.

• Anonym (P)

Han skulle inte göra ett skit. Det är ju min sak att hantera.

• Linux1003

Kan det vara samma granne med en 17 årig flicka som du undrade om det var ok att ha sex med? What goes around comes around!!

• Kevin49
    Linux1003 skrev 2015-04-16 14:49:09 följande:

Kan det vara samma granne med en 17 årig flicka som du undrade om det var ok att ha sex med? What goes around comes around!!

Nej det är inte samma granne, och jag har inte rört den grannes 17 åring heller, det är hon som tjuv tittar på oss.
  • apa4ewer

Det skulle helt bero på hur min partner reagerar. Om han hade flörtat tillbaks så hade jag troligen konfronterat bägge. Annars hade jag konfronterat enbart grannen.

• Kevin49
    apa4ewer skrev 2015-04-16 23:45:16 följande:

Det skulle helt bero på hur min partner reagerar. Om han hade flörtat tillbaks så hade jag troligen konfronterat bägge. Annars hade jag konfronterat enbart grannen.

Tycker du att du bestämmer vad som definieras oskyldig flört eller hur långt grannen får gå tills du konfronterar eller ska din man dra gränsen för honom?
  • MaryM
    Kevin49 skrev 2015-04-16 12:01:46 följande:
    Det var det jag gjorde.
    När vi skulle plocka tallrikarna, och reste på oss, så låtsades jag att jag råkade komma åt hans frus rumpa och sa: Oj vilket fast rumpa du har, och kände på den igen, och sedan så sa jag att när vi kom in genom dörren och kramades så märkte jag att du inte hade någon BH och jag kände dina bröst vårtor.
    Hoppas att din man uppskattar dem, annars så är det bara ringa på dörren.
    Ehh OK?? Och vad tyckte din tjej om detta??
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Kevin49
    MaryM skrev 2015-04-17 00:02:36 följande:
    Ehh OK?? Och vad tyckte din tjej om detta??
    Min sambo vet att jag aldrig skulle titta på grannes fru och jag ville bara få honom att sluta eller få grannes fru att styra sin man.
  • Kevin49
    Kevin49 skrev 2015-04-17 00:10:40 följande:
    Min sambo vet att jag aldrig skulle titta på grannes fru och jag ville bara få honom att sluta eller få grannes fru att styra sin man.
    Vad hade du gjort, eller vad hade du velat att din sambo hade gjort för att hjälpa dig?
  • Anonym (överallt)

Ts, du är överallt i flera trådar med märkliga och högst opassande OCH för att inte nämna IQ-BEFRIADE kommentarer. Provocera much?

Mja,du får ju reaktioner iaf. Duktig pojke,en klapp på axeln till dig.. eller på käften.

• apa4ewer
    Kevin49 skrev 2015-04-16 23:55:10 följande:
    Tycker du att du bestämmer vad som definieras oskyldig flört eller hur långt grannen får gå tills du konfronterar eller ska din man dra gränsen för honom?
    1. Hade klart pratat med killen först och berättat om att jag har märkt det och redovisat för honom just vad det var som störde mig.

2. Sedan  när hade killen fått berätta sin version och åsikt så skulle jag veta vem det var som flörtade, om grannen fick något gensvar eller tvärtom och fått konfrontera dem utifrån det.

Är ganska öppen med min partner och vi tycker rätt så lika om det mesta som handlar om förhållanden och relationer. Ingen av oss skulle ha lätt för att blunda om någon började flörta med den andre och vi båda är raka av oss mot varnadra, samt har bra kommunikation vilket gör att vi är ärliga och går rakt på sak om vi tycker något. 

Med andra ord= Jag skulle uppmärksamma min partner om vad jag sett och sedan skulle vi bestämma tillsammans vart gränsen ska dras :)
Svar på tråden Vad skulle du göra om du märker att din granne flörtar med din tjej?