Vad skulle du göra om du märker att din granne flörtar med din tjej?
Hans fru förstod och fick honom att skärpa sig, han fick gå runt kvarteren några varv utan jacka för att nyktra till.
Hädan efter, så vid bordplacering så är det alltid hans fru som sitter bredvid honom och jag får sitta mitt emot honom.
På ena sidan bor min svärfar, på andra sidan min sambos bröder, och blotta tanken är vidrig, så det stannar vid ett konstaterande om vilka ens grannar är.
På ena sidan bor min svärfar, på andra sidan min sambos bröder, och blotta tanken är vidrig, så det stannar vid ett konstaterande om vilka ens grannar är.
Beror på hur långt det går. Till en viss gräns är det tändande, men går det för långt så blir det jobbigt. Har råkat ut för det, men inte med en granne. Man blir lite ställd och vet inte hur man ska uppträda. Det är ju inte jag som kan sätts gränsen, det kan ju bara min fru göra.
Han skulle inte göra ett skit. Det är ju min sak att hantera.
Kan det vara samma granne med en 17 årig flicka som du undrade om det var ok att ha sex med? What goes around comes around!!
Kan det vara samma granne med en 17 årig flicka som du undrade om det var ok att ha sex med? What goes around comes around!!
Det skulle helt bero på hur min partner reagerar. Om han hade flörtat tillbaks så hade jag troligen konfronterat bägge. Annars hade jag konfronterat enbart grannen.
Det skulle helt bero på hur min partner reagerar. Om han hade flörtat tillbaks så hade jag troligen konfronterat bägge. Annars hade jag konfronterat enbart grannen.
Ts, du är överallt i flera trådar med märkliga och högst opassande OCH för att inte nämna IQ-BEFRIADE kommentarer. Provocera much?
Mja,du får ju reaktioner iaf. Duktig pojke,en klapp på axeln till dig.. eller på käften.