• Kevin49

Vad skulle du göra om du märker att din granne flörtar med din tjej?

Vad skulle du göra om du märker att din granne flörtar med din tjej?

• Svar på tråden Vad skulle du göra om du märker att din granne flörtar med din tjej?
  • Anonym (Han)
    Kevin49 skrev 2015-04-16 11:18:23 följande:
    Om han har svårt att acceptera att han är snygg, vad tycker han om dig?
    Tycker han att du är sexigaste?
    Skulle han ha emot om någon flörtade med dig och kanske lite mer?
    Han älskar inte min för hur jag ser ut. Av oss två är han nog den som är mer svartsjuk. Men hade någon flirtat med mig hade han nog inte gjort en stor sak av det. För vi litar på varandra och är väldigt trygga i vårt förhållande.
  • Anonym (Hsn)
    Kevin49 skrev 2015-04-16 11:18:23 följande:
    Om han har svårt att acceptera att han är snygg, vad tycker han om dig?
    Tycker han att du är sexigaste?
    Skulle han ha emot om någon flörtade med dig och kanske lite mer?
    Nej han tänder INTE på kyssar eller sex utanför förhållandet. Det är MIN fantasi inte hans. Vi är olika personer. Han tycker jag är

sexig ja. Han älskar min lukt hur jag rör mig. Mitt skratt och min rumpa. men nej han skulle INTE uppskatta om jag kysste någon annan. För honom är det otrohet. Så då gör jag såklart inget han inte skulle gilla. För det är HONOM jag älskar och vi har varit tillsammans i 10år snart.
  • Anonym (Han)
    Anonym (Hsn) skrev 2015-04-16 11:29:38 följande:
    Nej han tänder INTE på kyssar eller sex utanför förhållandet. Det är MIN fantasi inte hans. Vi är olika personer. Han tycker jag är

sexig ja. Han älskar min lukt hur jag rör mig. Mitt skratt och min rumpa. smile5.gif men nej han skulle INTE uppskatta om jag kysste någon annan. För honom är det otrohet. Så då gör jag såklart inget han inte skulle gilla. För det är HONOM jag älskar och vi har varit tillsammans i 10år snart.
    Skriver från mobilen så man måste skriva in sitt nic varje gång. Blev fel det är alltså "Han" som skrev detta inte hsn. : )
  • Anonym (Noir)

Vad grannen gör spelar inte så stor roll, även om det är respektlöst mot er båda men det finns folk till allt. Det viktiga är vad din tjej gör. Hon kan ju inte rå för att hon blivit ett objekt för grannen, är hon bara lojal mot dig och inte nappar på hans flörtar så sträck på dig bara och var stolt, det är dig hon är tillsammans med denna attraktiva kvinna, hon har valt dig.

• Kevin49
    Anonym (Hsn) skrev 2015-04-16 11:29:38 följande:

sexig ja. Han älskar min lukt hur jag rör mig. Mitt skratt och min rumpa. men nej han skulle INTE uppskatta om jag kysste någon annan. För honom är det otrohet. Så då gör jag såklart inget han inte skulle gilla. För det är HONOM jag älskar och vi har varit tillsammans i 10år snart.
    Grattis för 10 års förhållandet, men hur känns det innerst inne, när du har en fantasi som du inte får uppleva det.
    Drömmer du om det, eller vad? någon gång kommer det att kväva dig och till slut kommer du att göra det.
    Eller så kanske du har redan gjort det, men du är väldigt diskret och han får inte veta det.
    Vet han att du chattar?
  • Kevin49
    Anonym (Noir) skrev 2015-04-16 11:31:37 följande:

Vad grannen gör spelar inte så stor roll, även om det är respektlöst mot er båda men det finns folk till allt. Det viktiga är vad din tjej gör. Hon kan ju inte rå för att hon blivit ett objekt för grannen, är hon bara lojal mot dig och inte nappar på hans flörtar så sträck på dig bara och var stolt, det är dig hon är tillsammans med denna attraktiva kvinna, hon har valt dig.

Jag förstår det, men jag låter inte någon gå över sin gräns.
    När vi var hos dem första gången, så när vi hälsade så han kramade min tjej mer än det normala.
    Även hans fru förstod att han är flörtig och ett par gånger ropade hon på honom att hjälpa henne.
    Under kvällen så hela tiden så flörtade han med min tjej och även ett par gånger höll han min tjejs hand eller la armen på min tjejs axlar.

Jag kokade innerst inne och min tjej tittade på mig och visste inte hur hon skulle tackla det.
  • Anonym (Noir)
    Kevin49 skrev 2015-04-16 11:39:32 följande:

Jag förstår det, men jag låter inte någon gå över sin gräns.

När vi var hos dem första gången, så när vi hälsade så han kramade min tjej mer än det normala.

Även hans fru förstod att han är flörtig och ett par gånger ropade hon på honom att hjälpa henne.

Under kvällen så hela tiden så flörtade han med min tjej och även ett par gånger höll han min tjejs hand eller la armen på min tjejs axlar.

Jag kokade innerst inne och min tjej tittade på mig och visste inte hur hon skulle tackla det.

Har varit i den situationen för ett par år sedan en midsommarafton, fast det är jag som är kvinnan i den situationen.

Var bjuden tillsammans med en manlig vän hem till hans mammas och hennes sambos sommarställe. Det var flera gäster där och situationen blev ytterst pinsam. Mammans sambo började rätt omgående att stöta på mig. I takt med hans alkoholintag blev framstötarna allt mer uppenbara. Nu var jag ju inte killkompisens flickvän utan bara en kompis, men skammen jag kände hur han förödmjukade kompisens mamma, hans sambo, var hemsk. Ville bara försvinna.

Så om din tjej blir illa berörd och känner sig obekväm med en granne utan social kompetens får du gå in som en hane som hävdar revir och tydligt klargöra att hans uppvaktning är icke önskvärd.
  • Kevin49
    Anonym (Noir) skrev 2015-04-16 11:54:58 följande:
    Har varit i den situationen för ett par år sedan en midsommarafton, fast det är jag som är kvinnan i den situationen.

Var bjuden tillsammans med en manlig vän hem till hans mammas och hennes sambos sommarställe. Det var flera gäster där och situationen blev ytterst pinsam. Mammans sambo började rätt omgående att stöta på mig. I takt med hans alkoholintag blev framstötarna allt mer uppenbara. Nu var jag ju inte killkompisens flickvän utan bara en kompis, men skammen jag kände hur han förödmjukade kompisens mamma, hans sambo, var hemsk. Ville bara försvinna.

Så om din tjej blir illa berörd och känner sig obekväm med en granne utan social kompetens får du gå in som en hane som hävdar revir och tydligt klargöra att hans uppvaktning är icke önskvärd.
    Det var det jag gjorde.
    När vi skulle plocka tallrikarna, och reste på oss, så låtsades jag att jag råkade komma åt hans frus rumpa och sa: Oj vilket fast rumpa du har, och kände på den igen, och sedan så sa jag att när vi kom in genom dörren och kramades så märkte jag att du inte hade någon BH och jag kände dina bröst vårtor.
    Hoppas att din man uppskattar dem, annars så är det bara ringa på dörren.
  • Kevin49
    Anonym (Han) skrev 2015-04-16 11:30:37 följande:
    Skriver från mobilen så man måste skriva in sitt nic varje gång. Blev fel det är alltså "Han" som skrev detta inte hsn. : )
    Läste du mitt svar och min fråga?
  • Anonym (Noir)
    Kevin49 skrev 2015-04-16 12:01:46 följande:

Det var det jag gjorde.

När vi skulle plocka tallrikarna, och reste på oss, så låtsades jag att jag råkade komma åt hans frus rumpa och sa: Oj vilket fast rumpa du har, och kände på den igen, och sedan så sa jag att när vi kom in genom dörren och kramades så märkte jag att du inte hade någon BH och jag kände dina bröst vårtor.

Hoppas att din man uppskattar dem, annars så är det bara ringa på dörren.

Okej... Bara han inte missuppfattat det och tror att ni två spelar på samma planhalva, att du tycker det är okej att om du får kladda på hans fru så får han tafsa på din tjej. Kanske bättre att vara tydlig med att det han håller på med är inte okej.
Svar på tråden Vad skulle du göra om du märker att din granne flörtar med din tjej?