Vad skulle du göra om du märker att din granne flörtar med din tjej?
Vad grannen gör spelar inte så stor roll, även om det är respektlöst mot er båda men det finns folk till allt. Det viktiga är vad din tjej gör. Hon kan ju inte rå för att hon blivit ett objekt för grannen, är hon bara lojal mot dig och inte nappar på hans flörtar så sträck på dig bara och var stolt, det är dig hon är tillsammans med denna attraktiva kvinna, hon har valt dig.
Vad grannen gör spelar inte så stor roll, även om det är respektlöst mot er båda men det finns folk till allt. Det viktiga är vad din tjej gör. Hon kan ju inte rå för att hon blivit ett objekt för grannen, är hon bara lojal mot dig och inte nappar på hans flörtar så sträck på dig bara och var stolt, det är dig hon är tillsammans med denna attraktiva kvinna, hon har valt dig.
Jag förstår det, men jag låter inte någon gå över sin gräns.
När vi var hos dem första gången, så när vi hälsade så han kramade min tjej mer än det normala.
Även hans fru förstod att han är flörtig och ett par gånger ropade hon på honom att hjälpa henne.
Under kvällen så hela tiden så flörtade han med min tjej och även ett par gånger höll han min tjejs hand eller la armen på min tjejs axlar.
Jag kokade innerst inne och min tjej tittade på mig och visste inte hur hon skulle tackla det.
Det var det jag gjorde.
När vi skulle plocka tallrikarna, och reste på oss, så låtsades jag att jag råkade komma åt hans frus rumpa och sa: Oj vilket fast rumpa du har, och kände på den igen, och sedan så sa jag att när vi kom in genom dörren och kramades så märkte jag att du inte hade någon BH och jag kände dina bröst vårtor.
Hoppas att din man uppskattar dem, annars så är det bara ringa på dörren.