• Maraki73

Nordic IVF Center Göterborg

Hej alla !!

Jag ska börja nästa vecka med ägglossningstest för att sen göra ett fet. Har 6 embryon I frysen.

Har en dotter som föddes 2012 genom ivf försök nr 3. De embryon jag har i frysen är från samma kull som dottern, tror ni det ökar chanserna för att nått av de andra tar sig?

• Maraki73

Va tråkigt Fritzi ???? hoppas ni lyckas nästa gång.

Går du på akupunktur? Jag gjorde det inför sista ivf och samma dag som ET som resulterade i min dotter. Jag går nu oxå inför FET och ska gå dagen innan återföring.

Jag har börjat med ägglossningstest och väntar med spänning på att få tillbaka en liten eskimå ????

Om du är intresserad av akupunktur så kan du få numret till den jag går till.

• Maraki73
    Maraki73 skrev 2015-11-06 14:51:32 följande:

Va tråkigt Fritzi hoppas ni lyckas nästa gång.

Går du på akupunktur? Jag gjorde det inför sista ivf och samma dag som ET som resulterade i min dotter. Jag går nu oxå inför FET och ska gå dagen innan återföring.

Jag har börjat med ägglossningstest och väntar med spänning på att få tillbaka en liten eskimå ????

Om du är intresserad av akupunktur så kan du få numret till den jag går till.

• Maraki73

Imorgon är det dax då ska jag göra fet. Jag hoppas embryot klarar upptining. Ska på akupunktur innan insättning. Det är nervöst nu.

• Maraki73
    pumpkinspice skrev 2015-11-11 12:36:43 följande:

Åh, lycka till idag! Ska hålla tummarna!

Tack så mycket ????

Embryot klarade upptining och tappade inga celler. Det är ett 4 celligt 2 dagars embryo. Nu börjar den jobbiga väntan.
  • Maraki73

Är hos läkaren för jag tror jag har fått urinvägsinfektion. Jag har sen igår morse haft som mensvärk och molvärk över nedre delen av magen och ont i ländryggen. Jag springer och kissar stup i kvarten. Hoppas det inte påverkar embryot. Är på RD2 idag.

• Maraki73

Har en liten urinvägsinfektion tyvärr. Ska få antibiotika. Har lämnat meddelande till nordic för att höra med dem om det påverkar embryot.

• Maraki73

Nej vad jobbigt! Hoppas det inte är någon fara. Krya på dig![/quote]

Tack !! Läkaren på nordic sa att det inte är någon fara för embryot som tur är.

• Maraki73
    FruGrävling skrev 2015-11-16 09:07:39 följande:

Nu är datum för vår återföring bestämt. På måndag 23 november ska det äntligen ske! Äntligen!

Va spännande lycka till !!!
  • Maraki73
    Linny83 skrev 2015-11-20 11:12:59 följande:

Wiiiiihiiiii :) Jag är gravid!

Grattis va kul !!!
Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg