• Kevin49

Är det bra eller dålig med One night stand

Vad tycker du om One night Stand?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det bra eller dålig med One night stand
  • nanneN
    Anonym (Inte provat än) skrev 2015-04-17 00:47:32 följande:
    Det var ett icke-svar.
    Ja det är väl klart, eftersom frågan är felställd så går den inte att besvara.
  • fluu

För egen del: Nej! Vad andra gör bryr jag mig inte om.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (otillfredställd)

Skitkasst! Extra upphetsande men värdelösa avslut för kvinnan...

• 100kgpappa

Ett ons kan vara hur grymt som helst, och anledningen till att man inte ses fler ggr kan vara många.

Man träffas när man är på resa tex, eller så kan det vara just själva grejen, att man träffar nån man i princip inte vet något om, har en grym natt ihop, och sen ses man aldrig mer.

Har några sådan minnen som är bland det bästa som hänt mig i sexväg.

Men vissa har varit mindre bra också, men vad gör det liksom.

• 100kgpappa
    Anonym (otillfredställd) skrev 2015-10-07 22:35:09 följande:

Skitkasst! Extra upphetsande men värdelösa avslut för kvinnan...

Varför är det värdelöst avslut för kvinnan?
  • Anonym (ons)

Tycker att sex i en relation med någon man känner och gillar är bättre. Men ons kan vara bra i brist på nåt annat.

• 100kgpappa
    Anonym (ons) skrev 2015-10-07 23:30:50 följande:

Tycker att sex i en relation med någon man känner och gillar är bättre. Men ons kan vara bra i brist på nåt annat.

Båda har sin charm
  • Har gjort det
    Frontline skrev 2015-04-17 00:35:29 följande:

Har man ett ONS så är det ju nåt annat som är fel, så att säga om det är bra eller dåligt går ju inte...

Hur är nåt annat fel? Utveckla gärna.
  • Fjäril Vingad

Kunde inte svara med de alternativen. 

Jag ångrar inga av mina ONS, men det finns det nog personer som gör med sina ONS... Så det är väl olika, liksom.

ONS hade sin tid i mitt liv, idag är det inte intressant. 

• Anonym (moral)
    Anonym (Slampan Anna) skrev 2015-04-17 01:20:47 följande:

Håller med de flesta här. Hur svarar man på det? Det beror väl på... Vissa människor har man sex med flera gånger andra har man bara sex med en gång... och? Om det är en person jag önskar ha sex med fler gånger men hen vill inte det, då är det förstås tråkigt för mig.

Du använder ett passande namn för att beskriva hur låg du är.
    "hen" är inget ord som man använder, bara feminister och idioter.
    Du kallar dig för slampa vilket gör att du är medveten om att män använder dig som en spermahink.
  • 100kgpappa
    Anonym (moral) skrev 2015-10-08 09:10:48 följande:

Du kallar dig för slampa vilket gör att du är medveten om att män använder dig som en spermahink.

Fin moral du har som använder uttryck som spermahink om andra människor...

Skämes ta mig fan!
  • Anonym (??)

Alltså. Det går ju inte att svara på?
    Ett bra ons är ju bättre än dåligt sex i förhållande, och tvärt om, men det är ju frustrerande om det bara blir one night stands när man letar förhållande... eller om ens ons vill ha ett förhållande.. För mig som är gift skulle det ju vara katastrof med ett ons, men när jag var 19 kunde det ju vara trevligt...eller katastrofdåligt..

• Anonym (äckligt)

Äckligt så det förslår!

• Giovanna
    Anonym (moral) skrev 2015-10-08 09:10:48 följande:
    Hur låg jag är? Ptja, jag är rätt kort om det är det du tänker på? Annars förstår jag inte riktigt. Hur mycket vet du om min moral?

Ja du kan svara till mig, det är jag som skrev under signaturen Slampan Anna. Det händer nämligen att jag ibland, liksom du, skriver anonymt i vissa trådar men aldrig att jag gör det för att våga hoppa på folk, gå till personangrepp eller för att skriva saker till andra jag inte skulle kunna stå för ansikte mot ansikte.

Jag kallar mig gärna slampa då en slampa för mig är en sexuellt frigjord person som av lust och glädje tar för sig sexuellt med olika partners utan att låta sig hindras av trista och förtryckande normer som begränsar människors (i synnerhet kvinnors) frihet och sexualitet.

Nej, jag ligger inte med någon som jämför mig vid en hink. Det låter inte särskilt attraktivt.

Hen är förövrigt visst en ord som används. Av mig och många fler. Gjorde mitt val av pronomen inlägget svårläst?
  • Anonym (tjej28)

Ons är inget som intresserar mig oavsett hur själva sexet är. jag föredrar att ha ett parförhållande tillsammans med den jag har sex med.

När jag var yngre så var det trevligt med ett ons men jag tröttnade ganska snabbt. Det kändes vidrigt o jag kände mig äcklig när jag höll på att träffa ons.

Svar på tråden Är det bra eller dålig med One night stand