Inlägg från: Anonym (Omskuren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Omskuren)

Är det skönare sex med en kille med omskuren kuk?

emliz skrev 2015-04-17 07:16:30 följande:

Väljer "sämre" men det alternativet har du visst struntat i. Kanske för att du själv är omskuren ..

Nej en RIKTIG man har förhud man kan leka med

Häftigt! Jag är ingen riktig man! Vänta till min fru får veta det, då skall hon få förklara för mig vart våra barn kommer ifrån!
  • Anonym (Omskuren)
    emliz skrev 2015-04-17 10:38:37 följande:

Min personliga åsikt är att en riktig man har ett komplett könsorgan. (Bortsett från medfödda problem eller ev olyckor) men man föds ju inte omskuren..

Hade du haft med alternativet "sämre" hade det inte blivit nån diskussion

Bara så det är helt klarlagt! Är det något mer som en riktig man inte får sakna? Är man ingen riktig man om man opererat bort blindtarmen? Eller dragit ut en tand? Förlorat en pungkula i testikelcancer?

Häftigt att någon centimeter lös hud gör en könlös eller oriktig.(min personliga åsikt! )

Går ungefär att jämställa med att ingen riktig kvinna har kortare hår än till axlarna! Då är man ingen kvinna
  • Anonym (Omskuren)
    Kereza skrev 2015-04-17 18:10:30 följande:

Pja, nej, jag vidhåller; sämre.

Orsaken (som några efterfrågat eller bara dragit efterblivna slutsatser om) är att "kanten" på ollonet blir för uttalad för mig och det känns lite som att ha en trubbig fiskekrok i jättemodell rekandes fram och tillbaka över hud som faktiskt är JÄVLIGT känslig.

Nu vet ni det också - hade alltså inte ett Skit med muslimer eller inbillningssjuka "lantlollor" att göra.

Du har åtminstone ett vettigt argument för varför DU tycker det är sämre! Ingen jag varit med har klagat eller antytt något sådant om min., men alla, män som kvinnor är olika och känner olika. Hoppas du hittat någon som passar dig:)
Svar på tråden Är det skönare sex med en kille med omskuren kuk?