Är det skönare sex med en kille med omskuren kuk?
Du glömde visst ett alternativ: "sämre". Eller utelämnade du det på flit? "Sämre" blir i alla fall mitt svar.
Skulle trycka "ingen skillnad" för det låg närmast sanningen. Men råkade visst trycka på "skönare" - FEL!
Föredrar dessutom en kille som inte är omskuren!
Nej. Vid vaginalt sex känns det ju inte alls.
Och vid oralsex gillar jag att förhuden finns tillgänglig att leka med också. Samt att det ser mer tilltalande ut när förhuden sitter kvar. Jag gillar dessutom att leka och pilla med förhuden på dom som har så mycket att det går.
Alltså vid vaginalt sex känns det ingen skillnad menade jag.
Sämre fanns visst inte med - det är vad jag skulle svarat, jag gillade inte känslan av brist på "rörliga delar"
Väljer "sämre" men det alternativet har du visst struntat i. Kanske för att du själv är omskuren ..
Nej en RIKTIG man har förhud man kan leka med
Avskuren kuk då ??
Har aldrig haft sex med någon som är omskuren, men jag har väldigt svårt att tänka mig att det skulle vara vare sig "bättre" eller "sämre" bara på grund av en sån sak. Det är ju personen bakom kuken jag har sex med! Så länge han är lyhörd så blir troligen sexet bra, blir det inte det handlar det om något helt annat än förhuden. Dessutom är vi två om sexet.
Väljer "sämre" men det alternativet har du visst struntat i. Kanske för att du själv är omskuren ..
Nej en RIKTIG man har förhud man kan leka med
Min personliga åsikt är att en riktig man har ett komplett könsorgan. (Bortsett från medfödda problem eller ev olyckor) men man föds ju inte omskuren..
Hade du haft med alternativet "sämre" hade det inte blivit nån diskussion